Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις

Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις

Η KTM προχώρησε σε ορισμένες βελτιώσεις του V2 κινητήρα 75ο ώστε αυτός να καλύπτει και τις προδιαγραφές Euro 5. Ο κυβισμός του LC8 παρέμεινε στα 1.301κ.εκ, όμως το εσωτερικό του άλλαξε σε αρκετά σημεία με αποτέλεσμα να είναι ελαφρύτερος, αποδίδοντας 180 ίππους στις 9.500σ.α.λ και διατηρώντας φυσικά τα τεράστια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών, αφού ήδη από τις 3.000 σ.α.λ προσφέρει τα 10χλγμ. από τα 14.3 χλγμ που είναι διαθέσιμα. Εκτός από την εξοικονόμηση βάρους 800γρ. η οποία επιτεύχθηκε από τα λεπτότερα τοιχώματα στα κάρτερ, μεγάλες αλλαγές συναντάμε και στο φιλτροκούτι καθώς είναι μεγαλύτερο κατά 2.8 λίτρα έχοντας πλέον άμεση εισαγωγή αέρα κατευθείαν από το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Νέα επίσης είναι τα σώματα ψεκασμού 56χιλ, τα μπεκ, οι πολλαπλασιαστές (δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο) και φυσικά η εξάτμιση που πλέον αποτελείται από μεγαλύτερους λαιμούς (μπροστά 54 και πίσω 60χιλ) και παρότι διαθέτει έναν επιπλέον καταλύτη ελέω Euro 5, είναι ομορφότερη αλλά και ελαφρύτερη κατά 1 κιλό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,6
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,3
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 3,5
100 - 0 (μέτρα) 43
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,3

Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με το ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο προσφέρει μικρότερη διαδρομή στο λεβιέ για γρηγορότερες και ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ νέοι είναι οι δίσκοι του συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, το κανάλι του λαδιού για μειωμένες τριβές και μικρότερο βάρος, καθώς και η τρόμπα νερού που επίσης είναι ελαφρύτερη από την προηγούμενη γενιά. Η απόκριση του γκαζιού στο Super Duke R Evo είναι πλέον αστραπιαία, καθώς η διαδρομή της γκαζιέρας μειώθηκε κατά 7 μοίρες.  Όμως χάρη στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες του μεγάλου Δούκα. Με τα 3 διαθέσιμα riding modes Rain, Street και Sport μπορείς να αλλάξεις εν κινήσει την απόκριση, την παρεμβατικότητα του traction control, να απενεργοποιήσεις το wheelie control και να κάνεις εκρηκτικές εκκινήσεις με το Launch control. Το προαιρετικό Tech Pack, απλώνει περαιτέρω τη βεντάλια των ηλεκτρονικών με Track pack (έλεγχος πρόσφυσης 9 σταδίων, λειτουργία anti-wheelie off, launch control, Performance Mode και Track Mode), quickshifter+, Suspension Pro, Motor Slip Regulation (απενεργοποιείται στις λειτουργίες Track και Supermoto) και προσαρμοζόμενο φως φρένων. Μια IMU 6 αξόνων επεξεργάζεται ταχύτητα όλα τα παραπάνω δεδομένα, αντλώντας συνεχώς πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας.
 

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke R Evo - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία - Aνεση
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά