Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Όσο ζεσταίνεις το τέρας, έχεις μια ευκαιρία για γρήγορη περιήγηση στο μενού επιλογών ώστε να επιλέξεις το επιθυμητό mode για κινητήρα και ανάρτηση. Η πλειάδα διαθέσιμων ρυθμίσεων ανεβάζει τη δυνατότητα εξατομίκευσης σε πολύ υψηλά επίπεδα. Πραγματικά μπορείς να προσαρμόσεις μοτέρ και αναρτήσεις όπως εσύ θέλεις. Χάρη σε αυτό, μια σπορ δικύλινδρη μοτοσυκλέτα 1.301 κ.εκ μπορεί να κινείται καθημερινά στους δρόμους της πόλης χωρίς να σε ταλαιπωρεί. Το τιμόνι κόβει όσο χρειάζεται, η ημιενεργητική ανάρτηση εξαφανίζει κάθε ατέλεια του οδοστρώματος, ενώ για να νιώσεις σκορτσαρίσματα πρέπει πραγματικά να το επιδιώξεις κινούμενος αρκετά κάτω από τις 3.000σ.α.λ. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απαρνείται τη φύση του V2 και τον χαρακτηριστικό ήχο που τον συντροφεύει. Η φιλική λειτουργία του κινητήρα και η άψογη απόκριση του ψεκασμού δεν είναι χαρακτηριστικά που εκτιμάς μόνο στις μικρές ταχύτητες της πόλης και αυτό το καταλαβαίνεις μόλις ανοίξεις λίγο παραπάνω το δεξί γκριπ. Το Super Duke δεν έχει αντίπαλο στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών και έτσι δεν χρειάζεται ποτέ να ανησυχείς για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Απλώς ανοίγεις το γκάζι, ακούς την εισαγωγή να ρουφά αέρα και εξαφανίζεσαι ή σουζάρεις ατελείωτα, αφού σηκώνεται ακόμη και με 4η εάν έχεις απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά. Ο V2 των 75 μοιρών ξερνάει ασύλληπτη ροπή, με την απόδοση της να κορυφώνεται στις 8.000σαλ. με μια τιτάνια γροθιά 14,3 εξαγριωμένων κιλών! Τα 5,8 δευτερόλεπτα για το 0-160 είναι ενδεικτικά της δύναμης του Evo ενώ οι 180 ίπποι στέλνουν το ηλεκτρονικό κοντέρ κοντά στα 280χλμ/ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Παρότι η επιτάχυνση είναι απολαυστική, ακόμη πιο απολαυστικός είναι ο τρόπος που στρίβει το 1290 Super Duke R όταν η ευθεία τελειώσει. Το Evo είναι εκπληκτικά ευέλικτο και πλαγιάζει με τη σκέψη, χάρη στην ημιενεργητική ανάρτηση της WP και τα σπορ ελαστικά Bridgestone S22. Οι πιο μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι περισσότερο κατάλληλες για το δρόμο αφού συνδυάζουν κράτημα και άνεση χωρίς παραχωρήσεις σε κανέναν από τους  δύο τομείς. Ωστόσο τα πράγματα γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα με επιλεγμένη τη λειτουργία Auto, όπου και η ανάρτηση αλλάζει αυτόματα απόσβεση ανάλογα με το πόσο επιθετικά οδηγείς. Έτσι έχεις μια μοτοσυκλέτα που οδηγείς καθημερινά φιλική χωρίς εξάρσεις, που ανά πάσα στιγμή έχει τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί σε ανήμερο θηρίο σε κάθε σου εντολή. Σε καλή άσφαλτο εκτιμάς ακόμη περισσότερο το άκαμπτο πλαίσιο και τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της WP που σου παρέχουν την πληροφόρηση και την εμπιστοσύνη που χρειάζεσαι για να κινηθείς ταχύτατα, με κλίσεις που μόνο superbike θα μπορούσαν να αγγίξουν. Απόλυτα σταθερό, χωρίς τάσεις πλεύσεις, εκτελεί πιστά κάθε εντολή που θα του δώσεις ακολουθώντας την επιλεγμένη γραμμή στην είσοδο, με λιγότερα κουνήματα τιμονιού, επιτρέποντάς σου έτσι να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τον δικύλινδρο κινητήρα. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα συμβάλλουν με τον τρόπο τους λειτουργώντας εξαιρετικά σε κάθε περίπτωση, οπότε εσύ αποφασίζεις πόσο θες να «παίξεις» με το θηρίο ανάλογα με την εμπειρία σου. Το σύστημα πέδησης θα εκτελέσει τα καθήκοντα του αδιαμαρτύρητα ακόμα και μετά από συνεχόμενες βίαιες επιβραδύνσεις. Όσα χιλιόμετρα και αν έχεις μαζέψει στην ευθεία, τα φρένα της Brembo θα αντεπεξέλθουν με ακρίβεια, δύναμη και αίσθηση, με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 43 μέτρα.
 

Σελίδα 1KTM 1290 Super Duke R Evo - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία - Aνεση
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά