LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ πιο... φαρδύ το SYM σε μετωπική επιφάνεια, κάτι που σε συνδυασμό με την ψηλή, standard ζελατίνα, έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη κάλυψη του οδηγού (μακράν...). Στο αντίθετο άκρο το KYMCO, έχει την πιο slim σιλουέτα ωστόσο το ψηλό τιμόνι σε συνδυασμό με το μασκάκι, έρχονται σχεδόν... λαιμόκοψη -τουλάχιστον σε αναβάτες μέσου ύψους- και εκτρέπουν αρκετό αέρα από το σώμα του οδηγού. Το Beverly, έχει λίγο πιο φαρδιά ποδιά σε σχέση με το People, όμως το τιμόνι του είναι πιο χαμηλά και περνά περισσότερος αέρας. Μια έξτρα ζελατίνα είναι must αν κάνετε μακρινές διαδρομές.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Εμφανώς διαφορετικά σχεδιαστικά τα τρία scooter, με το Piaggio να διαθέτει τις κλασσικές και φινετσάτες “ρευστές” γραμμές που είναι κοινές πέρα από της σειρά των Beverly, στα Liberty και στα Medley. Aντικειμενικά όμορφο, αρκούντως “πολυτελές” και άμεσα διακριτό ως συγκεκριμένη “ταυτότητα” το αποτέλεσμα, πιστοποιεί την ιταλική καταγωγή του scooter. To People, φέρει και αυτό κάποιες ρετρό πινελιές, οι οποίες όμως αναμειγνύονται μαζί με δυναμικά χαρακτηριστικά μέσα σε ένα πιο σύγχρονο σχεδιαστικό πλαίσιο, με την εικόνα να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ αυτών των δύο κόσμων.  Το SYM έχει την πιο up to date και σύγχρονη σχεδίαση από τα τρία, με τις “αιχμές” και τις γωνιές να έχουν τον πρώτο λόγο, προβάλλοντας ένα πιο “sporty” χαρακτήρα. Σε ότι αφορά στην σχεδίαση, το έχουμε γράψει πολλές φορές, δεν μπορεί να βγει  “νικητής” το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό, το σίγουρο είναι όμως ότι κανένα από τα scooter δεν είναι... “δύσπεπτο” αισθητικά. Κατασκευαστικά τώρα, όλοι οι κατασκευαστές έχουν βάλει τα δυνατά τους ώστε να μην υπάρχουν υστερήσεις σε βαφή, συναρμογή και ποιότητα υλικών και η αλήθεια είναι ότι παράπονο δεν καταγράφεται ουδένα, σε κανένα τομέα. Οφείλουμε ωστόσο να σημειώσουμε ότι η Piaggio έχει ξεπεράσει τον εαυτό της και εδώ και κάποιους μήνες έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ποιότητα κατασκευής στα προϊόντα της, οπότε το Bevelry αναδεικνύεται ως το καλύτερο, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι τα KYMCO και SYM υστερούν σε αυτό τον τομέα. 
 

 
  • Νίκος Καλαμακιώτης

    Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό και με το νέο σκούτερ της HONDA, X που δοκιμάζεται και εκτός δρόμου! Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΣΟΣ

    Γιατί δεν το βάλατε στην σύγκριση ?? Honda - SH 300 2017 Περιμένω απάντηση ευχαριστώ !

      1
    • Mototriti

      Απάντηση: Η θεματολογία του περιοδικού βασίζεται σε κάποιους παράγοντες. Τα μοντέλα του συγκριτικού κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ. Το Honda-SH 300 είναι αρκετά πιο ακριβό για να συγκριθεί μαζί τους.

        5

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ