LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μονοί δίσκοι για όλα μπροστά και σύγχρονα ABS που που δουλεύουν καλά και στα τρία. Την διαφορά την κάνει όμως το KYMCO, με την τριπίστονη δαγκάνα και τα σωληνάκια υψηλής που προσφέρουν πολύ ισχύ, αίσθηση και γραμμικότητα. Το καλύτερο φρένο στην κατηγορία και ένα από τα καλύτερα στα scooter γενικώς!

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 Στα πλαίσια υπάρχει... σύμπνοια απόψεων, με τις επιλογές να είναι οι κλασσικές για αυτού του τύπου τα δίτροχα, δηλαδή ατσάλινες διπλές μονάδες, αρκούντως στιβαρές όμως για να υποστηρίξουν τα φορτία που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν. Σε ότι αφορά στα περιφερειακά ως σύνολο και βάση τεχνικών χαρακτηριστικών, την διαφορά την κάνει το KYMCO. Πίσω τα πράγματα είναι συμβατικά, με διπλά αμορτισέρ διαδρομής 100 χλστ. και δίσκο που συνεργάζεται με μονή δαγκάνα αλλά μπροστά, το πιρούνι διαμέτρου 37 χλστ. και ο μονός δίσκος 260 χλστ, με τριπίστονη δαγκάνα κλέβουν τις εντυπώσεις. Το Piaggio έχει πιρούνι 35 χλστ. και δίσκο 300 χλστ. με 2πίστονη δαγκάνα μπροστά καθώς και διπλά αμορτισέρ και δίσκο 240 χλστ. με επίσης 2πίστοη δαγκάνα πίσω. Παρεμφερής και η εικόνα στα SYM με πιρούνι 35 χλστ., δίσκο 260 χλστ. με 2πίστονη δαγκάνα μπροστά και διπλά αμορτισέρ, δίσκο 260 χλστ. και 2πίστονη δαγκάνα πίσω. Όλα τα scooter φέρουν ABS, ενώ το Beverly, έχει επιπλέον και ASR στον standard εξοπλισμό του, δηλαδή antispin. 

 
  • Νίκος Καλαμακιώτης

    Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό και με το νέο σκούτερ της HONDA, X που δοκιμάζεται και εκτός δρόμου! Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΣΟΣ

    Γιατί δεν το βάλατε στην σύγκριση ?? Honda - SH 300 2017 Περιμένω απάντηση ευχαριστώ !

      1
    • Mototriti

      Απάντηση: Η θεματολογία του περιοδικού βασίζεται σε κάποιους παράγοντες. Τα μοντέλα του συγκριτικού κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ. Το Honda-SH 300 είναι αρκετά πιο ακριβό για να συγκριθεί μαζί τους.

        5

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ