Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;
  • Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα βέλη από την Husqvarna;

Κατασκοπικές φωτογραφίες: 2 νέα δικύλινδρα "βέλη" από την Husqvarna;

Νέα μοντέλα Husqvarna για το 2024
Με τον κινητήρα του 790 ή 890 με 95 ή έως 121 άλογα
Θα δούμε ένα νέο 801 ή 901 από την εταιρεία;
Πλαίσιο της KTM και βάρος χαμηλότερο από 200 κιλά

Νέα μοντέλα Husqvarna για το 2024

Τα δύο νέα "βέλη" (από το Σουηδικό "pilen" που σημαίνει βέλος) της Husqvarna μπορεί να παρουσιαστούν επίσημα μέσα στην άνοιξη του 2024. Από το προηγούμενο κιόλας έτος είχε αφαιρεθεί το καμουφλάρισμα από τα μοντέλα που έβγαιναν στο δρόμο για δοκιμές αφού βρίσκονται σχεδόν σε ολοκληρωμένη μορφή και είναι έτοιμες να βγουν στην παραγωγή. Τα νέα Vitpilen και Svartpilen θα αποκτήσουν πια έναν δικύλινδρο κινητήρα από την KTM, δεν γνωρίζουμε όμως ποιος τύπος του LC8c θα τοποθετηθεί σε αυτά.  
 

Με τον κινητήρα του 790 ή 890 με 95 ή έως 121 άλογα

Το καπάκι του κινητήρα μαρτυρά πως τα δίκυκλα δοκιμών εξοπλίζονται με τον κινητήρα του 890 της KTM που συναντάμε και στο Adventure 901 Norden της Husqvarna ο οποίος αποδίδει 105 ίππους Ο πρόεδρος της ΚΤΜ, Pierer όμως αποκάλυψε στο γερμανικό περιοδικό Motorrad από τον Αύγουστο του περασμένου έτους ότι όλα τα μοντέλα 790 (Duke και Adventure) παράγονται από την συνεργάτιδα εταιρεία CFMOTO οπότε η εμφάνιση ενός Svartpilen και Vitpilen 801 δεν θα ήταν απίθανη με γνώμονα το γεγονός ότι το κόστος παραγωγής αυτής της πλατφόρμας είναι σημαντικά χαμηλότερο. Παράλληλα οι μοτοσυκλέτες αυτές θα μπορούσαν να βγαίνουν και σε περιορισμένη στα 48 άλογα έκδοση για τους κατόχους διπλώματος Α2 και ύστερα να ξεκλειδώνονται τα 95 άλογα που αποδίδει ο δικύλινδρος 799cc.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα δούμε ένα νέο 801 ή 901 από την εταιρεία;

Η KTM βέβαια έχει ήδη παρουσιάσει την νέα εξελιγμένη μορφή του δικύλινδρου LC8c που εξοπλίζει το νέο 990 DUKE του 2024. Ο παλιός 790 μάλιστα θα μπει σε "δίαιτα" πέφτοντας κάτω από τα 700cc από την Bajaj για την ινδική αγορά. Αυτά τα στοιχεία ευνοούν την εξόπλιση των νέων μοντέλων της Husqvarna με τον 890 τα οποία σύμφωνα με την ονοματολογία της εταιρείας θα ονομάζονται 901. Με τις επιδόσεις του 890 Duke R της KTM να αγγίζουν τα 121 άλογα, είναι πολύ πιθανό να έχουν την ίδια απόδοση και τα δύο νέα βέλη της Husqvarna.  
 

Πλαίσιο της KTM και βάρος χαμηλότερο από 200 κιλά

Φυσικά το πλαίσιο του μαύρου (Svaretpilen) και του άσπρου (Vitpilen) βέλους προέρχονται από το ράφι της ΚΤΜ όπως επίσης και το ρυθμιζόμενο ως προς την συμπίεση και την επαναφορά τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της WP και το πλήρως ρυθμιζόμενο  πίσω αμορτισέρ, επίσης από την WP. Όπως και στα μοντέλα της KTM το πίσω αμορτισέρ συνδέει το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με ένα ελαφρύ ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο από το οποίο κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο. Οι διαφορές ανάμεσα στο scrambler Svartpilen και το roadster Vitpilen περιορίζονται στα λάστιχα, όπου στο πρώτο συναντάμε τα MT 60 της Pirelli που έχουν πιο τρακτερωτό προφίλ και στις αναρτήσεις καθώς το scrambler αποκτά λίγο μεγαλύτερες διαδρομές. Τα δύο δικύλινδρα της Husqvarna θα ζυγίζουν λιγότερο από 200 ή ίσως και λιγότερο από 190 κιλά με το ρεζερβουάρ γεμάτο και αναμένουμε την επίσημη παρουσίασή τους.