Μετά από αρκετά χιλιόμετρα οδήγησης του Keeway Vieste 125 LX, μας έκανε εντύπωση η άμεση απόκριση του γκαζιού και η σβελτάδα του μοντέλου. Σβελτάδα τόσο στην επιτάχυνση από στάση ή στις ρεπρίζ, όσο και στην διήθηση με τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται αβίαστα. Σε αυτό συνυπεύθυνη είναι και η κατανομή των μαζών χαμηλά, με το ρεζερβουάρ να τοποθετείται στο πάτωμα του scooter βελτιώνοντας την οδηγική του συμπεριφορά. Έτσι γίνεται πιο φιλικό προς τον αναβάτη, ενώ οι μεγαλύτεροι τροχοί 14 ιντσών προσφέρουν σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και μέσα στις στροφές όταν το scooter πλαγιάζει. Το μονοκόμματο σωληνωτό τιμόνι που εδράζεται σε καβαλέτα σε στυλ μοτοσυκλέτας, σου δίνει τον κατάλληλο μοχλό ώστε να μην απαιτείται μεγάλη προσπάθεια στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ «κόβει» τόσο που δεν χρειάζεσαι ούτε μία λωρίδα για την αναστροφή.
Μπορεί η τελική του να είναι πιο χαμηλή σε σχέση με άλλα scooter, αφού στην ευθεία δύσκολα θα φτάσει τα 100 χλμ/ω, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που απασχολεί τους περισσότερους αγοραστές, που θα το χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Η ισχύς του είναι αρκετή ώστε να είσαι ασφαλής και στην προσπέραση, με το τράβηγμα έως τα 80χλμ/ω να είναι αρκετά καλό. Η εργονομία του θα σου επιτρέψει να το οδηγείς για αρκετές ώρες χωρίς να σε κουράσει, τα φρένα έχουν ικανοποιητικό αρχικό δάγκωμα που δεν τρομάζει με προοδευτικότητα στην πίεση της μανέτας. Η ποιότητα κύλισης του Vieste 125 LX είναι εξαιρετική, χάρη στις καλορυθμισμένες του αναρτήσεις και τους μεγάλους τροχούς. Θα μπορούσε βέβαια να είναι λίγο πιο σκληρό το πιρούνι, ώστε να μην τερματίζει τόσο συχνά στο δικάβαλο. Διακρίναμε μόνο μία ασάφεια στο Keyless σύστημα κεντρικού κλειδώματος, το οποίο μάλλον δεν αναγνώριζε τον πομπό όταν καθόμασταν στην σέλα με το κλειδί στην τσέπη. Χρειαζόταν λοιπόν κάθε φορά να πιέζουμε το κουμπί ξεκλειδώματος, ενώ μας δυσκόλεψε λίγο και ο διακόπτης για το άνοιγμα της σέλας-τάπας του ρεζερβουάρ. Μετρήσαμε πως χρειάστηκε 32,8 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ/ω, μία αρκετά καλή μέτρηση στην κατηγορία παρά το γεγονός ότι δεν έχει ABS. Το σύστημα Start & Stop λειτουργεί εξαιρετικά και απενεργοποιεί τον κινητήρα περίπου 3 δευτερόλεπτα αφού σταματήσεις στο φανάρι. Όταν ανοίγεις το γκάζι αμέσως νιώθεις τον κινητήρα να «παίρνει ζωή» αβίαστα και αθόρυβα, κάνοντας την εμπειρία οδήγησης πιο ευχάριστη και εξοικονομώντας ταυτόχρονα καύσιμο. Εάν επιθυμείς μάλιστα μπορείς να απενεργοποιήσεις το σύστημα μέσω ενός διακόπτη στην δεξιά μεριά του τιμονιού.