Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Το AK 550 Premium σχεδιάστηκε με γνώμονα το να μπορεί να καλύψει εύκολα μεγάλες αποστάσεις προσφέροντας άνεση και κορυφαία κάλυψη από τον αέρα. Κοιτάζοντας τη σέλα από το πλάι μπορεί η ποσότητα του αφρώδους υλικού να φαίνεται λίγη, όμως στην πράξη προσφέρει άνεση στην πολύωρη χρήση και σε καμία στιγμή δεν μας προβλημάτισε. Επίσης, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στη σχεδίασή της και το γεγονός ότι στενεύει στο εμπρός μέρος επιτρέπει ακόμα και σε χαμηλού αναστήματος αναβάτες να πατούν τα πόδια στο έδαφος διευκολύνοντας τις μανούβρες και το παρκάρισμα. Χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες μπορείς να απλώσεις τα πόδια σου σε μια πιο χαλαρή θέση για πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα, ενώ το μαξιλαράκι στο πίσω μέρος της σέλας στηρίζει την πλάτη σου. Ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλότερα και έχει στη διάθεσή του ένα ευρύχωρο κομμάτι σέλας παρόμοιας σκληρότητας και πρακτικές χειρολαβές, ενώ τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ φέρνουν τα γόνατα σε φυσιολογικές γωνίες, οπότε δεν θα ακούσεις παράπονα σε πιο μεγάλες βόλτες ή ταξίδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ζελατίνα είναι εντελώς νέα, μεγαλύτερων διαστάσεων και ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ένα εύρος 85 χιλιοστών. Στην τέρμα επάνω θέση σταματά στο ύψος των ματιών και μπορεί αυτό να είναι ενοχλητικό για κάποιους, όμως η κάλυψη που προσφέρει είναι άριστη και μπορείς να διατηρείς υψηλές ταχύτητες χωρίς τον θόρυβο και τους στροβιλισμούς του αέρα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει παραμείνει ίδιος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μερικά πράγματα ακόμη, ενώ έξτρα χώρο προσφέρει το ντουλαπάκι στη δεξιά μεριά της ποδιάς που δεν κλειδώνει, αλλά έχει θύρα USB. Από το κορυφαίο scooter της Kymco δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο πλούσιος εξοπλισμός και πραγματικά δεν λείπει τίποτα, αφού διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ σε τρία επίπεδα, χειρόφρενο, ρυθμιζόμενες μανέτες, keyless σύστημα εκκίνησης και cruise control.
 Στον πίνακα οργάνων με τις τρεις ψηφιακές οθόνες δεν έχουμε αλλαγές. Θυμίζουμε ότι στην αριστερή απεικονίζεται το στροφόμετρο, μερικοί και ολικός χιλιομετρητής, βολτόμετρο, ένδειξη πίεσης ελαστικών, μέση και στιγμιαία κατανάλωση. Στην δεξιά οθόνη είναι το ταχύμετρο, η ένδειξη καυσίμου και η θερμοκρασία κινητήρα. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εστιάζεται στην κεντρική οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα διασύνδεσης Noodoe. Μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες και λειτουργίες όπως πλοήγηση, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων απεικονίσεων. Τέλος, δύο φωτιζόμενες γραμμές, σε σχήμα μπούμερανγκ, δείχνουν το επιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης.

Σελίδα 1Kymco AK 550 Premium - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400