Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού εντυπωσιάζεσαι από την άμεση απόκριση της καλορυθμισμένης μετάδοσης και στα πρώτα κιόλας μέτρα η στιβαρότητα και η ποιότητα κύλισης σε κάνουν να καταλάβεις ότι το ΑΚ 550 δεν είναι Premium μόνο στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη. Μέσα στην πόλη το καλοζυγισμένο πλαίσιο κρύβει με μαεστρία τα 230 κιλά βάρους και μόλις συνηθίσεις τους καθρέπτες, που είναι τοποθετημένοι στο φέρινγκ και όχι στο τιμόνι, οπότε προεξέχουν ελαφρώς, ελίσσεσαι απροβλημάτιστα ανάμεσα στα αυτοκίνητα με την ακρίβεια της μετάδοσης και τον μικρό κύκλο στροφής να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι 50+ ίπποι είναι υπεραρκετοί μέσα στην πόλη και καλύπτεις σβέλτα τις αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι, έχοντας για μουσικό χαλί τον μπάσο ήχο της εξάτμισης. Οι μεγαλύτερες αρετές βέβαια της ναυαρχίδας της Kymco αναδεικνύονται εκτός πόλης, που ξεδιπλώνει τον πραγματικό GT χαρακτήρα του επιβεβαιώνοντας τις κινήσεις των σχεδιαστών προς αυτή την κατεύθυνση. Στην εθνική καταπίνει αβίαστα χιλιόμετρα με τον αναβάτη να απολαμβάνει άνεση, σωστή εργονομία και εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα με τη ζελατίνα στην πάνω θέση. Το cruise control μπορεί να ενεργοποιηθεί από τα 45 έως τα 130 χλμ. / ώρα, οπότε κλείνεις το γκάζι και απλώνεσαι στις κεκλιμένες πλατφόρμες ταξιδεύοντας αρχοντικά και χωρίς τον θόρυβο του αέρα χάρη στην προσεγμένη αεροδυναμική σχεδίαση. Μπορείς να κινείσαι όλη μέρα με ταχύτητες κοντά στα 130 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα έχεις μπόλικα αποθέματα δύναμης για να προσπεράσεις και να δεις 170+ στο ψηφιακό κοντέρ. Όταν ο αυτοκινητόδρομος τελειώσει, το AK 550 ξεδιπλώνει τις σπορ καταβολές του και μας θυμίζει τους λόγους που έγινε τόσο αγαπητό στην πρώτη γενιά του. Ένα μικρό σπρώξιμο του τιμονιού είναι αρκετό προκειμένου να ξαπλώσει στο εσωτερικό της στροφής και να διατηρήσει ατάραχο την τροχιά που έχεις επιλέξει εμπνέοντας εμπιστοσύνη με το στιβαρό πάτημά του. Αν κάποια στιγμή το παρακάνεις, το cornering ABS σου επιτρέπει να πατήσεις δυνατά τα φρένα ακόμα και υπό κλίση, εξαλείφοντας την τάση να σηκωθεί το scooter και να αλλάξει γραμμή. Η λειτουργία των αμορτισέρ ξεφεύγει από τη λογική των scooter και πλησιάζει αυτή των μοτοσυκλετών, αφού απορροφούν αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος χωρίς τις απότομες αντιδράσεις που χαρακτηρίζουν πολλά scooter. Το ΑΚ παραμένει απόλυτα σταθερό στρίβοντας με υψηλές ταχύτητες, χωρίς να εμφανίζονται ταλαντώσεις που θα σου χαλούσαν τη διασκέδαση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Kymco AK 550 Premium - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400