Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά έχει χρησιμοποιηθεί αλουμινένιο διαιρούμενο πλαίσιο, ενώ η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση των κυλίνδρων συμβάλει στην ιδανική κατανομή του στο επιθυμητό 50 – 50. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλ. και μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο που εδράζεται σε αλουμινένιο ψαλίδι. Οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo συνεργάζονται με δυο δίσκους 270 χιλ. εμπρός, ενώ πίσω έχουμε δίσκο 260 χιλιοστών. Το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει τόσο σε αίσθηση και προοδευτικότητα κατά το φρενάρισμα, όσο και σε αποτελεσματικότητα με τα 40,8 μέτρα που απαιτούνται για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα, να είναι μια πολύ καλή επίδοση. Όμως το AK 550 Premium δεν… σταματά εδώ καθώς είναι το πρώτο scooter παγκοσμίως που εφοδιάζεται με cornering ΑΒS και συγκεκριμένα το Advanced Intelligent Braking System της Bosch. Αλλαγή έχουμε και στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης καθώς τα Metzeler έχουν δώσει τη θέση τους σε Dunlop Sportmax GPR-100 διαστάσεων 120/70-15 και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Kymco AK 550 Premium - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400