Οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων έχουν φέρει μια μικρή μείωση στη μέγιστη ιπποδύναμη του δικύλινρου εν σειρά κινητήρα, που πλέον φτάνει τους 51 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Μπορεί αυτό να έχει ένα ελαφρύ αντίκτυπο στις απόλυτες επιδόσεις από στάση με το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα, όμως, απαλλαγμένος από κάθε ίχνος κραδασμών, συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη γραμμικότητα, αλλά και τον ήχο του χάρη στην crossplane διάταξη στροφάλου με διαστήματα ανάφλεξης στις 270 μοίρες. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο mode λειτουργίας, Power και Rain, τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού αλλά και τη μέγιστη ιπποδύναμη. Η εναλλαγή των modes δεν μπορεί να γίνει εν κινήσει, ακόμα κι αν το γκάζι είναι κλειστό, καθώς το scooter πρέπει να είναι ακινητοποιημένο. Για την τιθάσευση του πίσω τροχού σε ολισθηρό οδόστρωμα φροντίζει το traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης. Μπαίνει ξανά αυτόματα σε λειτουργία αν κλείσεις και ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ σε ταξίδι μπορεί να πέσει στα 4,7.