Όπως και στο εμφανισιακό κομμάτι έτσι και στο οδηγικό, το Lifan LF 125 δεν φέρνει κάποια επανάσταση, όμως κάνει αυτό ακριβώς που πρέπει, με τις μικρές λεπτομέρειες να δίνουν μια συνολικά ευχάριστη νότα. Η θέση οδήγησης είναι η αναμενόμενη για ένα παπί, με τη σέλα να είναι στα ίδια επίπεδα άνεσης λόγω αφρώδους με την υπόλοιπη κατηγορία, όμως από άποψη μεγέθους τα πράγματα είναι αρκετά γενναιόδωρα, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη.
Η απόδοση του κινητήρα είναι σε γενικές γραμμές πολύ ευχάριστη και γραμμική, με μεστή λειτουργία από το ρελαντί έως και την τελική των 100+χιλιομέτρων. Μέσα στην κίνηση το LF 125 δεν θα κολλήσει πραγματικά πουθενά, καθώς συνδυάζει όλες τις θετικές αρετές που χρειάζεται ένα όχημα πόλης. Είναι μαζεμένο σε διαστάσεις (πλάτος μόλις 715mm), έχει μεγάλο κόψιμο τιμονιού και – πολύ βασικό – ακούει την κάθε εντολή του αναβάτη του σε κλάσματα του δευτερολέπτου, όντας κάτι παραπάνω από πρόθυμο στις αλλαγές κατευθύνσεων. Και εδώ έρχεται και κουμπώνει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω για την ισορροπία του πλαισίου που έχει πετύχει η Lifan. Μπορεί αυτό να μην εντυπωσιάζει τόσο στο κομμάτι της ευελιξίας (που με ένα μεταξόνιο μόλις 1260mm είναι λίγο πολύ αναμενόμενη) όμως σίγουρα εντυπωσιάζει στο κομμάτι της σταθερότητας, όταν κινείσαι στα όρια της τελικής του Lifan. Οι αναρτήσεις – ειδικά τα αμορτισέρ πίσω, πράγμα σπάνιο στα παπιά – έχουν μια πολύ καλή λειτουργία για την κατηγορία, σβήνοντας εύκολα αρκετές ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το πιρούνι μπροστά (σε συνδυασμό με τον 17” τροχό) διαβάζει το δρόμο για εσένα και δίνει μια έξτρα αίσθηση καλής οδηγικής συμπεριφοράς. Η απόδοση των φρένων φέρνουν το Lifan LF 125 στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το ωραίο αρχικό δάγκωμα θα γεμίσει αυτοπεποίθηση τον αναβάτη που θα δει το παπί να ακινητοποιείται στα 38,6 μέτρα από τα 80 χλμ./ώρα.