Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο του LF 125 καταφέρνει να διατηρήσει την ισορροπία που χρειάζεται ένα παπί μεταξύ ευελιξίας και ακαμψίας, δίνοντας ένα σύνολο που μπορεί να διατηρεί τη σταθερότητά του ακόμα και στις ταχύτητες τελικής του LF 125, οι οποίες αγγίζουν τριψήφιο νούμερο. Συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο μπροστινό μέρος και διπλά αμορτισέρ πίσω.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220mm μπροστά και ένας δίσκος 190mm πίσω, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), το οποίο ασκεί πίεση και στους δύο δίσκους, ακόμα και αν πατηθεί μόνο η μανέτα του μπροστινού.
Οι αλουμινένιες ζάντες του LF 125 έχουν διάμετρο 17”, δίνοντας έτσι στον αναβάτη του μια καλύτερη ανατροφοδότηση (feedback) από το μπροστινό σύστημα και ξεπερνώντας ευκολότερα τις ανωμαλίες του δρόμου σε σχέση με ένα Scooter με μικρότερους τροχούς για παράδειγμα, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν είναι διαστάσεων 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω.
 

Σελίδα 1Lifan LF 125 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά