LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αναβάτης και συνεπιβάτης πρέπει να κινούνται ως «ένα σώμα» πάνω στη μοτοσικλέτα.

O ρόλος του συνεπιβάτη στην οδήγηση

Ο συνεπιβάτης αποτελεί ένα επιπλέον βάρος πάνω στη μοτοσικλέτα. Αυτό σημαίνει ότι η παρουσία του μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.

 

Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί ειδικά σε περιπτώσεις που αυτός είναι άπειρος και δε γνωρίζει τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς πάνω στη σέλα. Ένας πρωτάρης συνεπιβάτης, κάποιος νευρικός ή ένας που δεν έχει συμφιλιωθεί με το πνεύμα της κίνησης πάνω σε δύο τροχούς, μπορεί να δημιουργήσει μία σειρά προβλημάτων στο δρόμο. Ας δούμε ποια είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να περιλαμβάνει η σύντομη «εκπαίδευσή» του.

· Είναι απαραίτητο να κάθεται κοντά στον οδηγό και να μην αφήνει μεγάλο κενό στη σέλα ώστε να υπάρχει η αίσθηση ότι κινούνται «ως ένα σώμα». Αυτός είναι και ο βασικότερος στόχος.

· Όχι απότομες κινήσεις! Ο συνεπιβάτης μπορεί να επηρεάσει αποφασιστικά την πορεία της μοτοσικλέτας με την ξαφνική μετατόπιση του βάρους του.

· ‘Έστω και οι παραμικρές κινήσεις μπορεί να αιφνιδιάσουν τον οδηγό. Οπότε οι κινήσεις για ξεμούδιασμα (άπλωμα του γόνατου, μικρό σήκωμα του κορμού) πρέπει να γίνονται προειδοποιώντας με ένα σύντομο άγγιγμα τον οδηγό ώστε να είναι προετοιμασμένος.

· Πρέπει ο οδηγός να έχει ενημερώσει το συνεπιβάτη για το σωστό ντύσιμο πάνω στη μοτοσικλέτα (κράνος, μπουφάν, κλειστά παπούτσια κτλ), ειδικά στο ταξίδι. Στην αντίθετη περίπτωση, η δυσφορία του συνεπιβάτη ενδέχεται να επηρεάσει τον οδηγό και να έχει το μυαλό του στο συνεπιβάτη και όχι 100% στο δρόμο.

· Ο συνεπιβάτης πρέπει να ξέρει τις ιδιαιτερότητες ενός ταξιδιού πάνω σε μοτοσικλέτες ώστε να μην αρχίσει τη…μουρμούρα μετά από 50 χλμ.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ