Τα ελαστικά σας είναι ο αποκλειστικός δεσμός σας με την άσφαλτο και πρέπει να βρίσκονται πάντα σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, εκτός από όσα πρέπει να προσέξετε για τα ελαστικά σας, υπάρχουν και κάποια άλλα σημεία (ειδικά στους ελληνικούς δρόμους) που απαιτούν την προσοχή σας, αν επιθυμείτε να παραμείνετε (εσείς και η μοτοσικλέτα σας) όρθιοι.
· Φροντίστε τα ελαστικά σας να έχουν πάντοτε τη σωστή πίεση. Ελέγξτε τη σε τακτά χρονικά διαστήματα, όταν είναι ακόμη κρύα.
· Μην αναβάλλετε την αντικατάστασή τους, όταν έρχεται η ώρα της. Μια πτώση που θα έρθει από μειωμένη πρόσφυση (εξαιτίας των φαγωμένων ελαστικών) θα σας κοστίσει πολλά περισσότερα.
· Όταν τοποθετείτε νέα ελαστικά, έχετε υπόψη σας ότι και αυτά (όπως και τα περισσότερα μέρη της μοτοσικλέτας) απαιτούν μια περίοδο στρωσίματος. Για τα πρώτα 100 χλμ. τουλάχιστον, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να αποφύγετε να τα πιέσετε.
· Στο δρόμο υπάρχουν, εκτός από τις λακκούβες, δεκάδες παγίδες που μειώνουν θεαματικά την πρόσφυση των ελαστικών σας. Εντοπίστε τις και αποφύγετέ τις.
· Δώστε μεγάλη προσοχή στις γραμμές στο δρόμο. Διαχωριστικές γραμμές και διαβάσεις γλιστρούν πολύ, ακόμη και στεγνές.
· Αν αγνοήσετε το γεγονός ότι είναι παράνομο κι ανεβείτε σε ένα πεζοδρόμιο θα πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή, γιατί δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να προσφέρει πρόσφυση στα ελαστικά σας.
· Εξαιρετικά μειωμένη είναι και η πρόσφυση στα βενζινάδικα. Προκειμένου να καθαρίζεται το πάτωμα εύκολα από λάδια βενζίνες κτλ. δεν έχει καμία σχέση με την άσφαλτο, οπότε απαιτείται μεγάλη προσοχή.
· Την ίδια προσοχή πρέπει να δείχνετε και σε κλειστά πάρκινγκ.
· Αν συναντήσετε λάδια στο δρόμο και δεν τα αντιληφθείτε εγκαίρως ώστε να τα αποφύγετε ή να φρενάρετε, παραμείνετε ψύχραιμος. Περάστε από πάνω τους με τη μοτοσικλέτα όρθια και το γκάζι σταθερό.
· Η βροχή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που θα μειώσει την πρόσφυση της μοτοσικλέτας σας – και αυτό δε μπορείτε να το αποφύγετε. Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, να κινείστε με χαμηλότερες ταχύτητες και να κρατάτε μεγαλύτερες αποστάσεις. Επιπλέον, στη στροφή θα πρέπει να διαγράφετε μεγαλύτερο τόξο και στο φρενάρισμα να πατάτε τα φρένα πιο σταδιακά.
· Εκτός από τη βροχή και το χιόνι (και πολύ περισσότερο ο πάγος) μειώνουν σε τεράστιο βαθμό την πρόσφυση. Η συμβουλή μας είναι, αν ενδέχεται να συναντήσετε πάγο στη διαδρομή σας, να αφήσετε τη μοτοσικλέτα στο σπίτι.
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Rush SR: Τετράτροχη supersport με μοτέρ GSX-R
Royal Enfield HNTR 350: Έρχεται ανανεωμένη για το 2025
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Ειδικές εκδόσεις Triumph Icon: Ενώνοντας την κληρονομιά με το μοναδικό στυλ
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Υποψήφιος στα “Bravo! Sustainability Awards 2024“ ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη
Η Καλιφόρνια ζητάει με το «έτσι θέλω» περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr