Οι 26 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ. που αποδίδει ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας του Joyride, αναλαμβάνουν να κινήσουν τα 186 κιλά του scooter και μάλιστα το κάνουν οικονομικά καθώς «τρέφονται» με 3,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης μας. Χάρη στο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Η σωστά ρυθμισμένη μετάδοση σου επιτρέπει να εκμεταλλεύεσαι τα 2,65 kgm ροπής και να ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου κάθε στιγμή.Αύξησε την ισχύ του SYM Joyride 300 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν πουχρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Το σημαντικότερο ίσως στοιχείο από πλευράς περιφερειακών στο Joyride 300 είναι ο εμπρός τροχός των 16 ιντσών με ελαστικό 110/70-16, που χαρίζει στο scooter πιο προβλέψιμη συμπεριφορά, μεγαλύτερη σταθερότητα και άνεση όταν περνά πάνω από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο πίσω μέρος έχουμε τροχό 14 ιντσών με ελαστικό 140/70-14. Στον τομέα των αναρτήσεων έχει επιλεγεί πιρούνι με διαδρομή 115 χιλιοστά, τα καλάμια του οποίου προστατεύονται από φυσούνες μαύρου χρώματος και δυο αμορτισέρ πίσω ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων με διαδρομή 100 χιλιοστά.
Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 260mm εμπρός με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα, μια εντυπωσιακή στην εμφάνιση και στην απόδοση λύση που σπάνια βλέπουμε σε μοτοσυκλέτες, πόσο μάλλον σε scooter, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 240 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το δικάναλο ABS είναι στάνταρ και φέρει την υπογραφή της Continental.