Το NH-T 200 φτιάχτηκε με σκοπό να κάνει τα πάντα και η εργονομική του ταυτότητα, συνάδει πλήρως με την αποστολή του μοντέλου. Αρχής γενομένης από την θέση οδήγησης, ο αναβάτης κάθεται όρθιος και με τα άκρα του σε φυσιολογικές γωνίες, με το ιδιαίτερα φαρδύ τιμόνι να τοποθετεί τα χέρια ανοικτά προσφέροντας «μοχλό» για τις μανούβρες. Το ίδιο το NH-T έχει στενή σιλουέτα, ενώ το αισθητό βάρος όταν ο αναβάτης το σηκώσει από το σταντ είναι πολύ μικρό, κάνοντας τους επιτόπιους χειρισμούς πανεύκολους. Παρά το adventure στοιχείο του NH-T, η σέλα με ύψος στα 812 χιλιοστά δεν θεωρείται ιδιαίτερα ψηλή και «φλερτάρει» με αντίστοιχες μετρήσεις από scooters και καθημερινές μοτοσυκλέτες. Πράγμα που βεβαίως σημαίνει, εύκολη πρόσβαση από αναβάτες όλων των αναστημάτων. Το σχήμα της και το προσεγμένο, μέτριας σκληρότητας γέμισμα της, κέρδισε τις εντυπώσεις μας προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης στην πολύωρη χρήση. Ακόμη και σε συνθήκες ταξιδιού, η σέλα δεν μας προβλημάτισε ποτέ και αναδείχθηκε σε ένα από τα βασικά ατού του μοντέλου. Η θέση του συνεπιβάτη κρίνεται απολύτως αποδεκτή αφού, παρά το μικρότερο και σκληρότερο πίσω τμήμα της σέλας, ο συνεπιβάτης μπορεί να καθίσει χωρίς να στριμωχτεί, έχοντας μαρσπιέ και χειρολαβές σε βολικές θέσεις.
O LCD πίνακας οργάνων φέρει τις βασικές πληροφορίες που θα χρειαστεί ο αναβάτης. Ευπρόσδεκτη η ύπαρξη ένδειξης επιλεγμένης σχέσης.
Για την πληροφόρηση του αναβάτη, φροντίζει μια LCD οθόνη που περιλαμβάνει τις απαραίτητες ενδείξεις και με το παραπάνω: όπως για παράδειγμα, ένδειξη σχέσης και τάσης μπαταρίας. Στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ, υπάρχει και θύρα USB, για την τροφοδοσία με ρεύμα ηλεκτρονικών συσκευών. Σοφή η τοποθέτηση σε εκείνο το σημείο μιας και διευκολύνει αφάνταστα, όσους χρησιμοποιούν βάση για τις συσκευές τους ή τις χρειάζονται για ανάγκες δουλειάς.
USB θύρα παροχής ρεύματος στο βολικότερο σημείο, για όσους στηρίζουν κινητό τηλέφωνο ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή στο τιμόνι! Θαυμάσια εργονομική πινελιά.
Τα 152 κιλά είναι άδειο ή γεμάτο;