Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Στην Ελλάδα, μοτοσυκλέτες σαν την NH-T 200 αποτελούσαν διαχρονικά αντικείμενα… λατρείας των αναβατών: Τα μικρά on-off ή «εντουράκια» στην καθομιλουμένη, χαρακτηρίζονταν πάντα από ασύγκριτη πολλαπλότητα ρόλων, χωρίς θυσίες στην οδηγική ευχαρίστηση. Δεν είναι τυχαίο που το NH-T αγκαλιάζει επιτυχημένα αυτή την ταυτότητα, μπαίνοντας «σφήνα» σε μια κατηγορία που δεν έχει εκλείψει στις καρδιές των αναβατών ακόμη. Εντός πόλης, η μοτοσυκλέτα της SYM επιδεικνύει πρώτα από όλα, μεγάλη ευελιξία και ευκολία χειρισμού, χάρη στο φαρδύ τιμόνι της και το… ανύπαρκτο βάρος της, που εξαφανίζεται κατά την κίνηση. Το κόψιμο του τιμονιού είναι μεγάλο και βοηθά το NH-T να ξεγλιστρήσει αποτελεσματικά από τα δύσκολα της πόλης, σε συνδυασμό με τον αρκούντως ελαστικό κινητήρα του. Οι 18,4 ίπποι του μονοκύλινδρου αποδείχθηκαν αρκετοί για να κινήσουν το NH-T σε αξιοπρεπείς ρυθμούς εντός πόλης: δεν βάζουν «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο δεν σε «κρεμάνε» σε καμία περίπτωση. Η καλύτερη περιοχή του κινητήρα είναι μεταξύ 4-7.000 στροφών όπου και κορυφώνεται η ελαστικότητα του. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σωστή κλιμάκωση στις σχέσεις, αν και η αίσθηση του στη σαφήνεια των «κουμπωμάτων» θα μπορούσε να είναι κάπως καλύτερη. Η ποιότητα κύλισης του μοντέλου ικανοποιεί, ενώ η αίσθηση πρόσφυσης και σταθερότητας στο δρόμο κάνει την διαφορά, υπογραμμίζοντας ένα ακόμα θετικό της μοτοσυκλέτας ως όχημα για την πόλη.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι αναρτήσεις με τα μεγάλα περιθώρια διαδρομής έχουν μαλακές ρυθμίσεις και πραγματικά «σιδερώνουν» τους κακοτράχαλους δρόμους των ελληνικών πόλεων, που ορισμένες φορές θυμίζουν όντως… χωμάτινα μονοπάτια. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή σέλα, ο αναβάτης απαλλάσσεται από κάθε είδους «κοπάνημα» και ενόχληση που οφείλεται σε οδική κακοτεχνία. Τα φρένα του NH-T αποδίδουν κατά τα αναμενόμενα με αρκετή ισχύ για να ακινητοποιήσουν ασφαλώς το μοντέλο. Το πίσω φρένο θα μπορούσε να είναι ισχυρότερο, όμως το εμπρός φρένο είναι επαρκέστατο καλύπτοντας την διαφορά και το ABS αποτρέπει επιτυχώς τα μπλοκαρίσματα από οποιονδήποτε τροχό.  

Φεύγοντας από την μέση, τυπική αστική χρήση, αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες του NH-T τόσο σε ταξίδι, όσο και σε εκτός δρόμου βόλτα. Στην εθνική, το NH-T αντεπεξέρχεται μια χαρά διατηρώντας με ευκολία μέσες ταχύτητες της τάξης των 100-110 χλμ/ώρα, με την τελική του να ανέρχεται περίπου στα 135 (κάτι αναμενόμενο λόγω κοντής κλιμάκωσης). Στις ταχύτητες αυτές, η μικρή ανεμοκάλυψη του NH-T δεν αποτελεί πρόβλημα, ενώ σε πιο στριφτερούς επαρχιακούς το μοντέλο ακολουθεί απροβλημάτιστα και αρέσκεται σε ομαλότερη οδήγηση. Εκτός ασφάλτου, ο αναβάτης μπορεί να εμπιστευτεί τις αναρτήσεις που προσφέρουν ικανοποιητικό επίπεδο αίσθησης από τους τροχούς και το έδαφος. Το NH-T θα διέλθει ακόμη και μέσα από δυσκολότερες (τηρουμένων των αναλογιών, πάντα) χωμάτινες διαδρομές ανοίγοντας σας μονοπάτια εξερεύνησης και πρόσβασης σε ξεχωριστά σημεία στις βόλτες σας.
 

Σελίδα 1SYM NH-T 200 Test: Ικανό και οικονομικό!
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA