«Σιδερώνουν» λακούβες και σαμαράκια οι αναρτήσεις, εντός και εκτός δρόμου. Τα φρένα ικανοποιούν, θα θέλαμε το πίσω να είναι ισχυρότερο.

«Σιδερώνουν» λακούβες και σαμαράκια οι αναρτήσεις, εντός και εκτός δρόμου. Τα φρένα ικανοποιούν, θα θέλαμε το πίσω να είναι ισχυρότερο.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Η ραχοκοκαλιά του SYM NH-T είναι ένα πλαίσιο από ατσάλι, συγκεκριμένα τύπου «διαμάντι», όπως η εταιρεία το χαρακτηρίζει. Σε αυτό, ατσάλινες σωληνώσεις κατάλληλα διατεταγμένες, αυξάνουν την ακαμψία της κατασκευής χωρίς μεγάλη αύξηση του βάρους και η διάταξη φαίνεται εύκολα, θυμίζοντας χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι είναι επίσης ατσάλινο και επιτελεί τον ρόλο ανάρτησης, σε συνεργασία με ένα μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό. Στο μπροστινό σύστημα συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι, διαμέτρου 37 χιλιοστών και διαδρομής 140 χιλιοστών. Οι αναρτήσεις δεν φέρουν δυνατότητα ρύθμισης, ωστόσο είναι σεταρισμένες προσεκτικά ώστε να αποδίδουν σωστά στην πλειάδα των χρήσεων του NH-T. Στα φρένα χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι, διαμέτρου 288 και 222 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, παράλληλα με ένα σύστημα ABS δύο καναλιών της Continental που εξασφαλίζει ηρεμία πνεύματος στα απότομα φρεναρίσματα. Οι τροχοί των 19 και 17 ιντσών είναι ακτινωτοί, υπογραμμίζοντας τον παντός εδάφους προσανατολισμό. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι επίσης all-terrain τύπου και προφανώς έρχονται με κάποιους συμβιβασμούς απόδοσης, κάτι που εύκολα ο αναβάτης μπορεί να φέρει στα μέτρα του στην πρώτη αλλαγή.  

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1SYM NH-T 200 Test: Ικανό και οικονομικό!
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA