Στο δρόμο

Στο δρόμο

Με το που ξεκινήσεις να γράφεις λίγα χιλιόμετρα πάνω στη σέλα του ADX 300, αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι η SYM έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με το να ισορροπήσει αυτό το μοντέλο στο λεπτό σχοινί του διττού ρόλου που έχει. Πρέπει να είναι και όχημα πόλης, πρέπει όμως να μπορεί να ανταπεξέλθει και σε μερικές χωμάτινες εξορμήσεις και φυσικά και σε συνθήκες ταξιδιού. Ξεκινώντας από το πλαίσιο, δεν είναι πάντα εύκολο να βρεις τη χρυσή τομή ανάμεσα σε ευελιξία και ακαμψία, όμως εδώ έχουμε μια τέτοια περίπτωση.

Το ADX 300 παραμένει σταθερό ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ είναι αρκετά ευέλικτο και υπάκουο στην αλλαγή κατεύθυνσης και παρά τα 199 κιλά του (με γεμάτο το ντεπόζιτο των 17 λίτρων) έχει μια αρκετά ελαφριά αίσθηση.  Σε αυτό συμβάλλει και η τοποθέτηση του ντεπόζιτου στο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους και βελτιώνοντας την οδηγική συμπεριφορά.
Το τιμόνι που βρίσκεται τοποθετημένο σε καβαλέτα (σύμφωνα με τα μοτοσυκλετιστικά πρότυπα) δίνει έναν πολύ ωραίο μοχλό στον αναβάτη, ενώ η σχετικά ψηλή θέση του διασφαλίζει ότι περνάει πάνω από τους καθρέπτες των περισσοτέρων αυτοκινήτων και το μεγάλο του κόψιμο σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Η λειτουργία των αναρτήσεων (σε μια κατηγορία που οι αναρτήσεις αποτελούν «αγκάθι») είναι μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς αποσβένουν με άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και η λειτουργία τους φέρνει το ADX 300 στη κορυφή της κατηγορίας, ενώ δεν θα πουν όχι και στην έξοδο στο χώμα, αν και το σύνολο (σε αντίθεση με το πιο «πολεμικό» ADX 400) είναι κυρίως προσηλωμένο στην άσφαλτο. Τα φρένα έχουν ωραίο αρχικό δάγκωμα, ενώ το ABS είναι «καλοκουρδισμένο» και δεν κάνει αχρείαστες επεμβάσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το Traction Control, το οποίο είναι και απενεργοποιούμενο για όποιον θέλει να παίξει με το γλίστρημα του πίσω τροχού, ειδικά στη χρήση στο χώμα.
 
Ένα ακόμα κομβικό πλεονέκτημα είναι η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (150mm), η οποία θα προστατεύσει ουσιαστικά το κάτω μέρος της ποδιάς, όποιες και αν είναι οι συνθήκες που θα αντιμετωπίσεις με το ADX 300. Εντάξει μην πας να το βάλεις σε βαθύ νεροφάγωμα στα βουνά - δεν είναι άλλωστε και αυτός ο ρόλος του - όμως θα μπορέσει να σε φτάσει με άνεση σε απομακρυσμένες παραλίες ή να σε πάει και στο πιο απόμερο χωριό χωρίς να ζοριστεί στο ελάχιστο.
Η άνεση της σέλας και η πραγματικά εξαιρετική ποιότητα κύλισης (δεν ήταν υπερβολή το σαν να οδηγείς από τον καναπέ σου) θα σου επιτρέψουν να περάσεις ώρες πάνω στο ADX 300 χωρίς να επέλθει κούραση, ενώ η ζελατίνα προστατεύει επαρκώς το θώρακα του από τον αέρα και σε συνδυασμό με τις χούφτες που βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία.
 

Σελίδα 1SYM ADX 300 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA