LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμβατικές οι επιλογές σε αναρτήσεις και φρένα, χωρίς κάτι να εντυπωσιάζει. Δεν ξεχωρίζει κάποιο στον τομέα της πέδησης, αφού και τα τρία αποδίδουν πολύ καλά. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, το Honda έχει τα πιο “σφιχτά” settings, χωρίς αυτό να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης, ενώ ακολουθεί το Yamaha και μετά το Suzuki, με ένα μπροστινό που είναι υπερβολικά μαλακό.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Διαφορετικές οι επιλογές και στα πλαίσια, με το Honda να δομείται γύρω από μια ατσάλινη μονάδα δύο δοκών και το Suzuki να επιδεικνύει ένα επίσης ατσάλινο χωροδικτύωμα. Το Yamaha έχει ένα υβριδικό πλαίσιο, το οποίο ξεκινά από τον λαιμό σαν μονή ραχοκοκαλιά με πλαινές προεκτάσεις -στις οποίες αναρτάται ο κινητήρας- και από την μέση και μετά, διαχωρίζεται σε δύο δοκούς. Υλικό και σε αυτή την περίπτωση, είναι το ατσάλι. Στις αναρτήσεις,δεν συναντάμε κάτι το εντυπωσιακό, παρά απλές και δοκιμασμένες λύσεις, δηλαδή συμβατικά τηλεσκοπικά πιρούνια διαμέτρου 41 χλστ. και μονά αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου  και στις τρεις περιπτώσεις. Στα φρένα παρόμοια εικόνα, με το μοναδικό στοιχείο που να κάνει την διαφορά, τις τετραπίστονες μπροστινές δαγκάνες του MT-07, όταν CB και SV, χρησιμοποιούν διπίστονες. Oι διάμετροι των δίσκων μπροστά είναι 320 χλστ. για το Honda, 290 χλστ. για το Suzuki και 282 χλστ. για το Yamaha, ενώ πίσω,  έχουμε αντιστοίχως δίσκους 240, 260 και 245 χλστ., με δαγκάνες μονού εμβόλου. Τέλος, όλες οι μοτοσικλέτες φέρουν ελαστικό διαστάσεων 120/70-17” μπροστά, ενώ πίσω, τα CB και MT έχουν ελαστικό διαστάσεων 180/55-17” και το SV, 160/60-17”.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ