LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Yamaha έχει τον πιο δυναμικό χαρακτήρα, με το Honda να ακολουθεί από κοντά, υιοθετώντας ορισμένα δυναμικά στοιχεία στην σχεδίαση του. “Ήπιες” οι γραμμές του SV, που προβάλει την πιο ουδέτερη εμφάνιση από τα τρία.

Η άποψή μας

Πολύ δύσκολο να καταλήξεις στο ποια είναι η “καλύτερη” μοτοσικλέτα του συγκριτικού. Θα ήταν προτιμότερο να λέγαμε στο ποια είναι η καταλληλότερη για κάθε τύπο αναβάτη, δηλαδή αναλόγως των αναγκών του και της χρήσης που θα κάνει αλλά αυτό πιστεύουμε ότι περιγράφεται αναλυτικά στις προηγούμενες παραγράφους. Με αντικειμενικά κριτήρια, το Honda CB 650F είναι το πιο ολοκληρωμένο και αυτό που προσαρμόζεται πιο καλά και πιο εύκολα σε οποιαδήποτε οδηγική συνθήκη.  Στα 8.230 ευρώ που κοστίζει όμως είναι το ακριβότερο και με διαφορά, γεγονός που δεν μπορεί να μην το εξετάσει κανείς. Το Suzuki SV 650, αν ασχοληθεί κάποιος με το πιρούνι του (δηλαδή λάδια και ελατήρια), μπορεί να διεκδικήσει άνετα τον τίτλο του καλύτερο all around από το Honda, με τις διαφορές τους, πέραν τις τιμής φυσικά, να είναι εγγενείς και να αφορούν στο τετρακύλινδρος Vs δικύλινδρος. Το Yamaha ΜΤ-07, είναι το πιο fun και το πιο προσιτό (έστω με μικρή διαφορά από το Suzuki) και θα κερδίσει πολύ εύκολα τους αναβάτες που αρέσκονται στην σβέλτη και δυναμική οδήγηση παντού και πάντα. Ωστόσο ο πιο “μπριόζος” χαρακτήρας του, ίσως κουράσει όσους δεν είναι συνέχεια στην “πρίζα”. Τελικά λοιπόν; Αν θα έπρεπε να επιλέξουμε μόνο ένα, αυτό θα ήταν το Suzuki SV 650. Θα φτιάχναμε (εύκολα και προσιτά) την υστέρηση στο μπροστινό του και μετά θα επικεντρωνόμασταν στο να βάλουμε χρώμα στην ουδετερότητα του. Γιατί αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο προσόν του SV, ότι αποτελεί μια πολύ καλή βάση, την οποία ο καθένας μπορεί να φέρει εύκολα στα μέτρα του. 



Τεχνικά χαρακτηριστικά 
Honda CB 650F  Suzuki SV 650 Yamaha MT-07
Κινητήρας  4T, 4Κ, Υ/Ψ, 16β 4Τ, V2, Y/ψ, 8β 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 649 645 689
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 46 81 Χ 62,6 80 Χ 68,6
Συμπίεση (:1) 11,4 11,2 11,5
Ισχύς (Ίπποι / σ.α.λ.) 87/11.000 75/8.500 74,8/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,4/7.000 6,5/8.100 6,9/6.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός  Ψεκασμός  Ψεκασμός 
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,3 13,8 17
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) 5,4 4,6 5,3
Βάρος (κιλά, γεμάτο)  208 197 182
Τελική Ταχύτητα (χλμ. / ώρα)  225 215 215
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
Τύπος  Ατσάλινο, δύο δοκών Ατσάλινο χωροδικτύωμα  Ατσάλινο σωληνωτό 
Αναρτήσεις Ε  Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ.  Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ.  Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. 
Διαδρομή (χλστ.)  120 125 137
Αναρτήσεις Π  Μονό αμορτισέρ ΠΕ  Μονό αμορτισέρ ΠΕ  Μονό αμορτισέρ ΠΕ 
Διαδρομή (χλστ.)  127 63 130
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 2Ε, ΑΒS  2Δ/290, 2Ε, ΑΒS  2Δ/282, 4Ε, ΑΒS 
Φρένα Π (χλστ.)  Δ 240, 1Ε, ABS Δ 260, 1Ε, ABS Δ 245, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά 
Ελαστικό Ε  120/70-17" 120/70-17" 120/70-17"
Ελαστικο Π  180/55-17"  160/60-17"  180/55-17" 
Διαστάσεις 
Μήκος (χλστ.) 2110 2140 2085
Πλάτος (χλστ.) 775 760 745
΄Ύψος σέλας (χλστ.)  810 785 805
Μεταξόνιο (χλστ. ) 145 1445 1400
Εξοπλισμός 
ABS / Ρυθμίσεις Ν/Ο Ν/Ο Ν/Ο
Traction Control / Ρυθμίσεις Ο Ο Ο
Στροφόμετρο Ν Ν Ν
Immobilizer  Ν Ν Ν
Υπολογιστής ταξιδιού  Ο Ν Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν Ν Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν Ν Ν
Ζελατίνα / Ρυθμιζόμενη  Ο Ο Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α Ν/Ο Ν/Ο Ν/Ο
Πλάγια σταντ Ν Ν Ν
Κεντρικό σταντ  Ο Ο Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο Ο/Ο Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π  Ο/Ν Ο/Ν Ο/Ν

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ