Κοιτάζεις το KLX230 και διαπιστώνεις την δύναμη που έχει οτιδήποτε πηγαίο και ανεπιτήδευτο. Με μια off-road εμφάνιση που παραπέμπει στις παλιότερες αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, το KLX 230 υποβάλλει την εμφανισιακή του ταυτότητα χωρίς να «προσπαθεί» και χωρίς να γίνεται υπερβολικό –όπως συμβαίνει με αρκετές νεορετρό μοτοσυκλέτες που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας. Λόγω αυτής της εμφάνισης, κάποιοι μπορεί να χαρακτηρίσουν το KLX αναχρονιστικό σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Ωστόσο το μοντέλο είναι χαρακτηριστική περίπτωση, μοτοσυκλέτας που δεν σε θέλγει με την εμφάνιση της, αλλά με τις δυνατότητες που υπόσχεται. Το KLX έχει συγκεκριμένο κώδικα εμφάνισης, που θα προσκαλέσει με ευκολία αυτούς που γνωρίζουν τι ζητούν από αυτό.
Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας δεσπόζει στο κέντρο του, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών προσδίδουν «ανάστημα» στην λεπτεπίλεπτη KLX, η οποία είναι ντυμένη μόνο με τα απολύτως απαραίτητα πλαστικά. Οι κυκλικοί καθρέπτες ακολουθούν vintage φιλοσοφία, ενώ ο εμπρός προβολέας με το ανορθόδοξο σχήμα θα προκαλέσει συζητήσεις, ωστόσο λειτουργεί άψογα. Ποιοτικά, το KLX230 παρουσιάζει μια καλή εικόνα (χωρίς να ξεφεύγει από τον μέσο όρο) όσον αφορά τα υλικά και την συναρμολόγηση. Τα μεταλλικά κομμάτια φέρουν προσεγμένες κολλήσεις και βαφή, ενώ τα πλαστικά δίνουν εντύπωση ανθεκτικών τμημάτων που θα αντέξουν τις κακουχίες– μη ξεχνάμε, ότι το KLX θα κινηθεί και στο χώμα. Παρόμοια είναι η εντύπωση στην σέλα, το τιμόνι και την θέση οδήγησης εν γένει, ενώ ιδιαίτερα εύσημα αξίζουν οι διακόπτες και το ψηφιακό όργανο με την LCD οθόνη.
φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost
οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις
Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ
λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο
Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......
φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο
Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......