Aριστης ποιότητας και εργονομίας οι διακόπτες και τα χειριστήρια.

Aριστης ποιότητας και εργονομίας οι διακόπτες και τα χειριστήρια.

H σέλα είναι σχετικά σκληρή αλλά το αντιολισθητικό της κάλυμμα κερδίζει τις εντυπώσεις, σε πιο έντονη χρήση. Το πλαϊνό καπάκι αφαιρείται με το κλειδί, δίνοντας πρόσβαση στην εργαλειοθήκη.

Ανεση-εργονομία

Το KLX είναι μια μικρή, στενή αλλά αρκετά ψηλή μοτοσυκλέτα, ενώ είναι πολύ ελαφριά (η Kawasaki δηλώνει βάρος 134 κιλών γεμάτη), κάτι που την κάνει πολύ εύχρηστη στις επιτόπιες μανούβρες και προσβάσιμη από άτομα κάθε σωματικής διάπλασης και αναστήματος. Ανεβαίνοντας στην σέλα, οι μαλακές αναρτήσεις θα υποχωρήσουν και οποιοσδήποτε αναβάτης θα φτάνει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος –μόνο αν είστε αρκετά κοντός/ή, θα βρείτε την σέλα ψηλή. Η τελευταία είναι αρκετά σκληρή και στενή, κάτι που θα κουράσει κάπως τον αναβάτη σε πολύωρες διαδρομές απαιτώντας στάση για ξεκούραση. Στα ατού της βάζουμε την πολύ καλή αντιολισθητική της επένδυση (που θα φανεί χρήσιμη τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου) και το καλοσχεδιασμένο της σχήμα που δεν ενοχλεί σε οποιαδήποτε χρήση. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει παρόμοια επίπεδα άνεσης: Δηλαδή, μια-δυο διαδρομές είναι μια χαρά, αρκεί η παραμονή στην σέλα να μην είναι πολύωρη. 

Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ, ενώ είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένο εστιάζοντας κυρίως στην  χρήση εντός δρόμου –κατά την όρθια οδήγηση στο χώμα, θα βόλευε να ήταν κατά τι ψηλότερο. Θαύματα στην στήριξη των ποδιών του αναβάτη κάνουν  τα μαρσπιέ, τα οποία είναι ευμεγέθη και οδοντωτά «γραπώνοντας» οποιοδήποτε υπόδημα βάλετε πάνω τους, σε οποιεσδήποτε συνθήκες! H θέση οδήγησης είναι «σπαρτιατική»: Τα βασικά στους διακόπτες, μη ρυθμιζόμενες μανέτες και μια LCD οθόνη με τα απολύτως απαραίτητα. Ευχάριστο είναι το γεγονός ότι υπάρχει ένδειξη στάθμης καυσίμου και όχι απλά μια ένδειξη «ρεζέρβας». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Γιαννης Κουρος

    φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο

      6
  • Γιαννης

    Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......

      30