Σπάνια συναντάς μοτοσυκλέτες που προτείνουν τόσο μεγάλο εύρος χρήσης, όσο η KLX 230. Πρόκειται για ένα μοντέλο που όχι μόνο θα κάνει πάρα πολλά, αλλά θα τα κάνει εύκολα και διασκεδαστικά προσελκύοντας όλους τους αναβάτες να πάρουν μια γεύση. Για όσους προτιμούν μια καθημερινή μοτοσυκλέτα αντί ενός scooter ή ενός παπιού, η KLX «σηκώνει χέρι». Για όσους θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο της εκτός δρόμου οδήγησης, η KLX δηλώνει βροντερά το παρόν. Η KLX 230 αποτελεί μια κατηγορία από μόνη της αυτή την στιγμή, αφού είναι η μόνη ανάλογη dual-purpose μοτοσυκλέτα στην αγορά. Έτσι, η τιμή του μοντέλου θα κριθεί υποκειμενικά από τον κάθε αναβάτη, ωστόσο σε κάθε περίπτωση η KLX είναι μια από τις πιο διασκεδαστικές και αξιόλογες μοτοσυκλέτες-πολυεργαλεία που είναι διαθέσιμες σήμερα.
Κινητήρας
Τύπος
4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
233
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
67x66
Συμπίεση (:1)
9,4
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
19/7.600
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
2/6.100
Τροφοδοσία
Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
7,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
3,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
116
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Τύπος
Ατσάλινο περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Πιρούνι 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)
220
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
223
Φρένα Ε (χλστ.)
Δ/290, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/220, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε
2.75-21 45P
Ελαστικό Π
4.10-18 59P
Διαστάσεις / Βάρος
Μήκος (χλστ.)
2.105
Πλάτος (χλστ.)
835
Μεταξόνιο (χλστ.)
1.380
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
885
Βάρος (κιλά)
134
Εξοπλισμός
ABS / Ρυθμ.
N/O
Τraction Control / Ρυθμ.
O/O
Στροφόμετρο
O
Immobilizer
O
Yπολογιστής ταξιδιού
O
Μερικός χιλιομετρητής
N
Ένδειξη βενζίνης
N
Δείκτης θερμοκρασίας
O
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
O
Ζελατίνα / Ρυθμ.
O
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ
O/O
Πλάγιο σταντ
N
Κεντρικό σταντ
O
Χειρολαβές / Σχάρα
O
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π
O/N
Μετρήσεις
0-50 χλμ/ώρα (δλ)
2,84
0-100 χλμ/ώρα (δλ)
11,5
40-80 χλμ/ώρα με 4η (δλ)
5,5
80-0 χλμ/ώρα (μέτρα)
33,6
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο
Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......