Η άποψή μας

    Σπάνια συναντάς μοτοσυκλέτες που προτείνουν τόσο μεγάλο εύρος χρήσης, όσο η KLX 230. Πρόκειται για ένα μοντέλο που όχι μόνο θα κάνει πάρα πολλά, αλλά θα τα κάνει εύκολα και διασκεδαστικά προσελκύοντας όλους τους αναβάτες να πάρουν μια γεύση. Για όσους προτιμούν μια καθημερινή μοτοσυκλέτα αντί ενός scooter ή ενός παπιού, η KLX «σηκώνει χέρι». Για όσους θέλουν να γνωρίσουν τον κόσμο της εκτός δρόμου οδήγησης, η KLX δηλώνει βροντερά το παρόν. Η KLX 230 αποτελεί μια κατηγορία από μόνη της αυτή την στιγμή, αφού είναι η μόνη ανάλογη dual-purpose μοτοσυκλέτα στην αγορά. Έτσι, η τιμή του μοντέλου θα κριθεί υποκειμενικά από τον κάθε αναβάτη, ωστόσο σε κάθε περίπτωση η KLX είναι μια από τις πιο διασκεδαστικές και αξιόλογες μοτοσυκλέτες-πολυεργαλεία που είναι διαθέσιμες σήμερα. 
     

    Κινητήρας   
    Τύπος  4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  233
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67x66
    Συμπίεση (:1) 9,4
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  19/7.600
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2/6.100
    Τροφοδοσία  Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  7,5
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  116
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο περιμετρικό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Πιρούνι 41 χλστ. 
    Διαδρομή (χλστ.)  220
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  223
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/290, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 2.75-21 45P
    Ελαστικό Π 4.10-18 59P
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2.105
    Πλάτος (χλστ.) 835
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.380
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 885
    Βάρος (κιλά)  134
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. N/O
    Τraction Control / Ρυθμ.  O/O
    Στροφόμετρο O
    Immobilizer  O
    Yπολογιστής ταξιδιού  O
    Μερικός χιλιομετρητής  N
    Ένδειξη βενζίνης  N
    Δείκτης θερμοκρασίας  O
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/O
    Πλάγιο σταντ  N
    Κεντρικό σταντ  O
    Χειρολαβές / Σχάρα  O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N
    Μετρήσεις  
    0-50 χλμ/ώρα (δλ) 2,84
    0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11,5
    40-80 χλμ/ώρα με 4η (δλ) 5,5
    80-0 χλμ/ώρα (μέτρα) 33,6

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Γιαννης Κουρος

      φιλε η φιλοσοφια αυτης της μηχανης ειναι η long term maintenance low cost οσο πιο μεγαλες ιπποδυναμεις κυριως στα χαμιλα κυβικα πιο συχνα σερβις Ενα yz 125 με 35hp στις 100ωρες θα θελει να πας ΑΤΜ λες η kawasaki να μην μπορει απλα εβγαλε μια μηχανη παπι που θελει λαδι καυσιμο φρενα μπουζι αλυσιδογραναζα τιποτα αλλο

        6
    • Γιαννης

      Εύκολα ναι.διασκεδαστικα όχι.Για έναν έμπειρο είναι απολυτο;ς βαρετό αλλά και για έναν άπειρο που θέλει να διασκεδάσει λίγο είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη η οποία είναι δύσκολη για κάποιον χωρίς εμπειρία.Να θυμίσω ότι 18 ίππους είχαν τα 200 άρια xt,xl,dr πριν 35 χρόνια......

        30