Αρχικά θα ξεκινήσουμε την κουβέντα λέγοντας πως θα γλιτώσεις αρκετή μουρμούρα από τον συνεπιβάτη. Ναι, μπορεί η σέλα να ακολουθεί τις compact γραμμές της μοτοσυκλέτας μην προσφέροντας αρκετό χώρο σε εκείνον, αλλά παρόλα αυτά παραμένει ιδανική για μικρά ταξίδια. Από τη μεριά του αναβάτη, ο χώρος είναι αρκετά περισσότερος ώστε να μπορείς να μετακινηθείς μπρος-πίσω βρίσκοντας την κατάλληλη θέση οδήγησης. Σχετικά με αυτήν, θα καταλάβεις με το που ανέβεις στη σέλα της Triumph Tiger Sport 660 πως όλα είναι στην ιδανική θέση-απόσταση μεταξύ τους. Το σώμα κάθεται σε σχετικά όρθια θέση με τα χέρια να αγγίζουν ξεκούραστα το τιμόνι, ενώ τα πόδια σου θα “κουμπώσουν” τέλεια στο τρίπτυχο μαρσπιέ - ύψος σέλας - ρεζερβουάρ.
Σχετικά με τη σέλα, το ύψος της φτάνει τα 835 χιλ. από το έδαφος και διαθέτει πολύ καλό αφρώδες υλικό που θα σε κρατήσει ξεκούραστο για αρκετά χιλιόμετρα πάνω της καθώς και στην καθημερινή αστική μετακίνηση, ενώ αυτό που ίσως θέλαμε ήταν ένα καλύτερο και πιο αντιολισθητικό κάλυμμα. Παρόλα αυτά, η λίστα των έξτρα αξεσουάρ σου προσφέρει την επιλογή για 2 διαφορετικές σέλες για να διαλέξεις αυτή που σε βολεύει. Κάπου εδώ, να σημειωθεί πως στην άνεση του συνεπιβάτη συνεισφέρουν και οι πίσω χειρολαβές του Tiger 660, οι οποίες αποτελούνται από πολύ καλής ποιότητας σκληρό υλικό, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και για να πιάσεις με ένα χταπόδι ή δίχτυ μερικά αντικείμενα όταν ταξιδεύεις μόνος. Στις ταξιδιωτικές του ικανότητες, προστίθενται και οι ενσωματωμένες βάσεις πλαϊνών βαλιτσών.
Πέρα των ανωτέρω, μία διαιρούμενη, ευδιάκριτη και ευανάγνωστη οθόνη αναλαμβάνει το ρόλο του πίνακα οργάνων, με την LCD στο πάνω μέρος να είναι υπεύθυνη για τις στροφές του κινητήρα, την ένδειξη ταχυτήτων αλλά και τα χλμ./ώρα, ενώ η TFT παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες και τις ρυθμίσεις των δύο διαφορετικών modes που προσφέρονται. Αυτά αποτελούνται από το “Road” και “Rain”, επεμβαίνοντας ανάλογα στο Ride by Wire γκάζι και στην απόκρισή του, ενώ η εναλλαγή τους γίνεται εύκολα και γρήγορα πατώντας απλώς ένα κουμπί στους αριστερούς διακόπτες.