Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι το “διαμάντι” της Triumph Tiger 660 έχοντας όλα τα προσόντα για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και για εξορμήσεις εκτός αυτής. Είναι παρόμοιος με αυτόν του Trident 660, με τον κυβισμό του να ανέρχεται στα 660 κυβικά και την απόδοσή του να αγγίζει τους 80 ίππους στις 10.250 σ.α.λ. Οι μηχανικοί της Triumph έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην ροπάτη λειτουργία και στη δύναμη από χαμηλά, κάτι το οποίο το καταλαβαίνεις στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού, καθώς τον κάνει εξαιρετικό για κάθε χρήση. Το 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται εξαιρετικά “κουμπώνοντας” με ακρίβεια τις ταχύτητες, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με το προαιρετικό quickshifter, ενώ το σύνολο ολοκληρώνει το Traction control το οποίο είναι αρκετά ευαίσθητο αλλά μπορεί να απενεργοποιηθεί αν το επιθυμεί ο αναβάτης. Αύξησε την ισχύ του Triumph Tiger Sport 660 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Η Triumph Tiger 660 είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε πατώντας την μίζα να ακούς το “γουργούρισμα” του τρικύλινδρου που θυμίζει ακριβότερα μοντέλα δίνοντάς σου μία premium αίσθηση που δεν την συναντάς στον δικύλινδρο ανταγωνισμό. Βέβαια, θα θέλαμε λίγο καλύτερη τη ρύθμιση του ηλεκτρονικού γκαζιού, στο αρχικό άνοιγμα και την μικρή καθυστέρηση που δημιουργείται στο κλείσιμό του. Η μέση κατανάλωση παραμένει στα επιθυμητά επίπεδα των 5,5 λτ., που σε συνδυασμό με το 17,2 λτ. ρεζερβουάρ (που δεν του φαίνεται και πολύ) θα σου προσφέρουν μία μέση αυτονομία πάνω από 280 χιλιόμετρα. Η Triumph μεταξύ άλλων, υπόσχεται χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και αυξημένα διαστήματα σέρβις κάθε 16.000 χλμ.