Στο δρόμο

Στο δρόμο
4 Φωτογραφίες »

Οδηγώντας το, συνειδητοποιήσαμε πόσο “εύκολες” έχουν γίνει πλέον οι μοτοσυκλέτες, αφού πλέον με 660 κυβικά μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα. Έτσι και με το Triumph Tiger Sport 660 μπορείς να μετακινείσαι άνετα μέσα στη ζούγκλα της πόλης, να ανεβάσεις ρυθμούς σε στριφτερά κομμάτια (μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα), αλλά ακόμα και να ταξιδέψεις δικάβαλο και φορτωμένος για αρκετές ώρες στη σέλα του. Σε όλα αυτά, πέρα από το πολύ καλό στήσιμο που έχει δημιουργήσει η βρετανική φίρμα, σημαντικό μερίδιο ευθύνης κατέχει κι ο τρικύλινδρος κινητήρας των 660 κυβικών. Παρότι όπως και στο Trident, η λειτουργία του ψεκασμού χαρακτηρίζεται από μια μικρή υστέρηση στο κλείσιμο του γκαζιού, ο ένας επιπλέον κύλινδρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αρκετός για να σε κάνει να πιστεύεις πως οδηγείς μία μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης και πιο ακριβής κατηγορίας.



Στο ταξίδι στην εθνική, η ζελατίνα προσφέρει μία ικανοποιητική κάλυψη, ενώ πρέπει να είσαι κοντά στο 1,90μ. ή παραπάνω για να νιώσεις μερικές ριπές του αέρα στο κράνος σου. Από την άλλη, ο κινητήρας που ροπιάζει σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών αποδεικνύεται τρομερό ατού, αφού και με 6η σχέση στο κιβώτιο ξεχνάς να κατεβάσεις για να προσπεράσεις στην εθνική! Θα ταξιδέψεις άνετα και απροβλημάτιστα με 140-150 χλμ. στο κοντέρ, ενώ φαίνεται πως τα 135 χλμ./ώρα είναι η αγαπημένη ταχύτητα του μικρότερου Tiger. Όταν όμως βγεις από την εθνική και μπεις σε πιο ορεινούς δρόμους, θα βγάλει έξω το σπορ και βρετανικό DNA του, υπό την αυστηρή εποπτεία πάντα του traction control το οποίο όμως μπορεί να απενεργοποιηθεί. Πέραν των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, οι αναρτήσεις της Showa στοχεύουν περισσότερο στην άνετη μετακίνηση κάτι το οποίο φαίνεται και στον δρόμο.



Επίσης, θα αποδειχτεί ιδανικό και για την κίνησή του σε αστικό περιβάλλον, παίζοντας αρκετά καλά το ρόλο του commuter. Η κατανάλωσή του στην πόλη βρίσκεται σε λογικά πλαίσια (μην ξεχνάτε πως μιλάμε για 660 κυβικά και 3 κυλίνδρους), ενώ το τιμόνι του θα περάσει χωρίς πρόβλημα ανάμεσα από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων ακόμα και με τις χούφτες. Παρόλα αυτά, ίσως θα θέλαμε το τιμόνι να κόβει λίγο παραπάνω, αν και ήταν ελάχιστες οι φορές που το χρειαστήκαμε. Το χαμηλό κέντρο βάρους, οι μαζεμένες διαστάσεις, ο ροπάτος κινητήρας, οι αναρτήσεις της Showa είναι μερικά από τα στοιχεία της χρυσής τομής του Tiger 660. Βάζοντας όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και στοιχεία σε μία πρόταση, αυτή θα ήταν “τα κάνει όλα και συμφέρει”.

Σελίδα 1Triumph Tiger Sport 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά