If it ain't broke don't fix it, λέει μία γνωστή παροιμία. Η Yamaha λοιπόν αναγνωρίζει το γνωμικό αυτό, κάνοντας τις απολύτως απαραίτητες αλλαγές στον γνωστό ροπάτο CP2 κινητήρα, ώστε να πληροί πλέον και τις πιο αυστηρές Euro5+ προδιαγραφές. Αυτός είναι ένας compact διαστάσεων δικύλινδρος εν σειρά στα 689cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και έναν αντικραδασμικό άξονα που κάνει την λειτουργία του απαλή και γλυκιά. Ο στροφαλοφόρος άξονας με διαστήματα ανάφλεξης στις 270°, προσφέρει αδιάλειπτη απόδοση ισχύος και γραμμικότητα, αίσθηση στον αναβάτη που έρχεται πιο κοντά στην λειτουργία ενός V2 διάταξης και έναν βαθύ, βροντερό ήχο που πλέον αναγνωρίζεις από μακριά. Ο CP2 άλλωστε θα λέγαμε ότι ξεκίνησε την τάση χρήσης αυτών των διαστημάτων ανάφλεξης στους δικύλινδρους εν σειρά. Συνεχίζοντας με τις αναβαθμίσεις, το μοντέλο αποκτά πλέον το "σαλόνι" YRC της Yamaha, με Ride by Wire στο γκάζι το οποίο η εταιρεία αποκαλεί Yamaha Chip Controlled Throttle. Θα βρεις πλέον 3 διαφορετικά Riding Modes: Sport, Street και Custom, με το 1ο να έχει μία πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, το 2ο πιο ήπια και το 3ο σου δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσεις την απόκριση του γκαζιού σε 3 διαφορετικά επίπεδα και την επεμβατικότητα του Traction Control σε 2. Νέα προσθήκη λοιπόν και το TCS για το μοντέλο βελτιώνοντας την ασφάλεια που προσφέρει, ενώ φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η απόδοσή του παραμένει ίδια στους 73 ίππους στις 8.750 σαλ με ροπή 67Nm στις 7.750σαλ, παρά την μείωση των εκπομπών ρύπων. Η ισχύς αυτή είναι υπεραρκετή για κάθε σενάριο και πιθανότατα να μην νιώσεις ότι θα χρειαστείς ποτέ κάτι παραπάνω, κάτι που αποδεικνύεται και από την επιτάχυνσή του, αφού χρειάστηκε μόλις 4 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/ω. Στις ρεπρίζ τα πηγαίνει εξίσου καλά με το 60-120χλμ/ω να ολοκληρώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα, προσφέροντας έτσι και ασφαλείς προσπεράσεις.