Ανεση - Εργονομία

Ανεση - Εργονομία
3 Φωτογραφίες »

Για όσους επιλέγουν την naked κατηγορία, η άνεση αποτελεί σίγουρα έναν τομέα στον οποίο γνωρίζουν ότι θα κάνουν υποχωρήσεις. Σε μία μοτοσυκλέτα με μηδενική ανεμοκάλυψη, η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω δεν είναι κάτι που θα θέλεις να κάνεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Παράλληλα, η σέλα είναι καλοσχηματισμένη αλλά αρκετά σκληρή λόγω του λειψού αφρώδους υλικού της, με τις συχνές στάσεις να είναι μονόδρομος για μία πιο άνετη εμπειρία οδήγησης. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι επίσης σκληρή, αλλά έχει αρκετό μήκος ώστε να μην νιώθεις ότι θα "φύγεις" από πίσω. Χειρολαβές φυσικά δεν υπάρχουν οπότε θα πρέπει να στηριχθεί από τον αναβάτη.

Στις αλλαγές του μοντέλου για το 2025, περιλαμβάνεται και το ραφινάρισμα της εργονομίας, με το νέο αλουμινένιο τιμόνι να είναι κατά 18χλστ φαρδύτερο, 22χλστ πιο κοντό και 9,3χλστ πιο κοντά στον αναβάτη, ενώ τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί 10χλστ πιο κάτω. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια και τοποθετεί ελάχιστη πίεση στους καρπούς, σου επιτρέπει όμως με μεγάλη ευκολία να τοποθετηθείς επάνω από τον εμπρός τροχό σκύβοντας, εάν θέλεις να κινηθείς σε πιο σπορ ρυθμούς. Η νέα 5άρα TFT οθόνη έχει ολοζώντανα χρώματα και είναι η ίδια που συναντάμε και στο μεγαλύτερο MT-09. Το μενού της είναι πανεύκολο στην χρήση, χάρη στο Joystick στην αριστερή μεριά του τιμονιού και μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε τρείς διαφορετικές προβολές. Τα κομβία των φλας θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο "παραδοσιακά", αλλά μέσα σε λίγα λεπτά οδήγησης θα τα συνηθίσεις. Υπάρχει φυσικά δυνατότητα συνδεσιμότητας ώστε να απαντάς σε κλήσεις, να κάνεις mirroring την οθόνη του κινητού σου και να έχεις Turn by Turn πλοήγηση στην οθόνη της μοτοσυκλέτας.
 

Σελίδα 1Yamaha MT-07 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW
MOTOTREND