Αυτό που χαρακτηρίζει το MT-07 της Yamaha από το 2014 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση και αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας του, είναι ότι εκτοξεύει τον Fun to Ride παράγοντα. Είναι μία ελαφριά και "ζωηρή" μοτοσυκλέτα με ισχύ που μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο και ένα ανήσυχο εμπρός μέρος που έχει την τάση να ανυψώνεται συνεχώς. Ας αρχίσουμε από τα βασικά, δηλαδή τις Κυριακάτικες "στριφτερές" βόλτες όπου θα το ευχαριστηθείς περισσότερο. Το MT-07 ήταν ήδη μία μοτοσυκλέτα με "περίσσεια σβελτάδα", όμως οι αλλαγές στο πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία, τις αναρτήσεις, τα φρένα και τους τροχούς που είναι ελαφρύτεροι, γίνονται αισθητές και βελτιώνουν σημαντικά την οδηγική της συμπεριφορά. Το πιρούνι "διαβάζει" καλύτερα την άσφαλτο και μεταδίδει περισσότερη πληροφορία στον αναβάτη και παρόλο που θα μπορούσε να είναι λίγο πιο σκληρό για την σπορ οδήγηση, είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να προσφέρει και καλούς "καθημερινούς τρόπους". Η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια, περισσότερο από μοντέλα του ανταγωνισμού, επιτρέποντάς σου όμως να έρθεις πιο μπροστά και να βγάλεις στο σώμα σου έξω, όταν αρχίσεις να πλαγιάζεις με μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Η ισχύς του κινητήρα αποδίδεται γραμμικά με την ροπή να είναι το άστρο του, αφού όσο χαμηλά και αν βρίσκεσαι στις στροφές σου προσφέρει αρκετή ώθηση είτε βρίσκεσαι σε έξοδο στροφής είτε θέλεις να κάνεις προσπέραση. Ο ψεκασμός του είναι άριστος και δεν παρουσιάζει σκορτσαρίσματα πουθενά, ενώ και η λειτουργία του Traction Control είναι εξαιρετική. Επεμβαίνει αβίαστα χωρίς να προκαλεί απότομα κοψίματα στην επιτάχυνση και εάν το βάλεις στην ρύθμιση 1 όπου επεμβαίνει λιγότερο, ανοίγοντας απότομα το γκάζι με την μοτοσυκλέτα υπό κλίση, επιτρέπει στον πίσω τροχό να πλαγιολισθαίνει ελαφρώς, σε ελεγχόμενα όμως πλαίσια κρατώντας τον αναβάτη ασφαλή. Η Yamaha παίρνει πολύ σοβαρά τον παράγοντα της οδηγικής απόλαυσης και αυτό φαίνεται ακόμα και από μικρές λεπτομέρειες όπως η ενίσχυση του ήχου της εισαγωγής αέρος, που φτάνει στα αυτιά του αναβάτη. Αυτό το έχει πετύχει με την τοποθέτηση ενός ακουστικού ηχείου στο ρεζερβουάρ (για αυτό λοιπόν υπάρχουν οι 4 μικρές οπές), κάτι που πρωτοείδαμε στο MT-09. Η εταιρεία ξεκίνησε άλλωστε με την κατασκευή μουσικών οργάνων και κατέχει τεράστια τεχνογνωσία στην ακουστική. Το MT-07 είναι φιλικό και στην καθημερινότητα όμως, με κατανάλωση που κινείται σε χαμηλά νούμερα εάν οδηγείς με ήπιους ρυθμούς, στην δοκιμή μας σημείωσε μικτή κατανάλωση στα 4,8λ/100χλμ μόλις. Η αυτονομία του με το 14άρι ρεζερβουάρ πλησιάζει τα 300 χιλιόμετρα. Εάν πάλι ο δεξιός σου καρπός δεν σε αφήνει σε ησυχία και οδηγείς πιο ζωηρά (φαινόμενο που προκαλεί συχνά η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα), θα δεις κατανάλωση πιο κοντά στο 6-6,5 και η αυτονομία θα μειωθεί αρκετά. Το τιμόνι δεν "κόβει" πολύ, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας δηλαδή, αλλά σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο και το ελαφριά αίσθηση της μοτοσυκλέτας η διήθηση γίνεται παιχνιδάκι. Η ορατότητα πίσω, από τους καθρέπτες είναι επαρκής και θα χρειαστεί να φέρεις λίγο πιο μέσα τον αγκώνα σου για να δεις καλύτερα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική. Η βελτίωση του συστήματος πέδησης, έχει αποδώσει και στην πράξη εκτός από τα "χαρτιά", με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι το νέο μοντέλο χρειάζεται μισό μέτρο λιγότερο για την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω, στα 43,7 μέτρα. Στον αυτοκινητόδρομο θα κρατήσει με χαρακτηριστική ευκολία ταχύτητες πάνω από τα 120χλμ/ω, ενώ η τελική της ξεπερνάει τα 210χλμ/ω, στα οποία όμως θα νιώσεις μία ασάφεια λόγω του χαμηλού της βάρους και της απουσίας ανεμοκάλυψης.