Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Yamaha MT-07 δέχεται σημαντικές βελτιώσεις για το 2025 οι οποίες μπορεί να μην φαίνονται με το μάτι, αλλά υπάρχουν και το δηλώνουν στον δρόμο. Το ραφιναρισμένο σχήμα και πάχος των σωλήνων του, έχει αυξήσει την ακαμψία κατά 12-13%, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα ολοκαίνουριο αλουμινένιο ψαλίδι. Το βάρος του παραμένει στα 14,8 κιλά παρά τις αλλαγές, ενώ τα νέα χυτά triple clamps που φιλοξενούν ένα ανεστραμμένο πλέον πιρούνι, είναι σχεδόν 500 γραμμάρια ελαφρύτερα. Οι νέοι αλουμινένιοι τροχοί "spinforged" είναι επίσης ελαφρύτεροι, μειώνοντας τις περιστρεφόμενες μάζες, με το αποτέλεσμα όλων αυτών να είναι μία μοτοσυκλέτα 1 κιλό πιο ελαφριά στα 183 κιλά με το 14 λίτρων ρεζερβουάρ γεμάτο.
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη˙ το νέο MT-07 αποκτά ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός, με διαδρομή 130χλστ. Έτσι, σε συνδυασμό με την αύξηση της ακαμψίας η οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί σημαντικά, ενώ πίσω τοποθετείται ένα monoshock αμορτισέρ επίσης της KYB με την ίδια διαδρομή, μοχλικό και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς. Οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εδώ, αφού και στο σύστημα πέδησης, οι τετραπίστονες δαγκάνες που μαγκώνουν δύο δίσκους 298χλστ εμπρός, είναι πλέον ακτινικά τοποθετημένες και όχι παραδοσιακές, ενώ πίσω υπάρχει ο ίδιος μονός δίσκος 245χλστ με ένα έμβολο (με δικάναλη μονάδα ABS). Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω είναι τα Sportmax Q5A της Dunlop και θα σου προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση όταν αποφασίσεις να κινηθείς σε πιο γρήγορους ρυθμούς.