LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιφερειακά κορυφής, με αντίστοιχη απόδοση, για το Street Triple R.

Δεν υστερεί σημαντικά το MT-09, ωστόσο δεν φέρει τις δύο επώνυμες "ταμπέλες" στα φρένα του. Προαιρετικό το ABS στην περίπτωσή του.

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Ξεκάθαρη η επικράτηση του Street Triple σε αυτόν τον τομέα, αφού οι λύσεις που παρουσιάζει προέρχονται κατευθείαν από τις πίστες. Το πλαίσιο αποτελεί ουσιαστικά αυτό του Daytona 675R, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πηρούνι 41 χιλιοστών και αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα, από την Kayaba! Σε κορυφαία επίπεδα και τα φρένα του Street Triple R, αφού μιλάμε για δύο ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες Nissin εμπρός και δαγκάνα Brembo πίσω, με σωληνάκια υψηλής πίεσης, αλλά και στάνταρ ABS που απενεργοποιείται.

Από την άλλη, το Yamaha MT-09 φέρει δαγκάνες της ίδιας της εταιρείας εμπρός και πίσω, ενώ οι αναρτήσεις είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα, με USD πιρούνι 41 χιλιοστών από την Sachs εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Από τις αναρτήσεις της Yamaha απουσιάζει η ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης, που αντίστοιχα συναντάμε στο Street Triple. Σημαντική διαφορά μεταξύ των μοντέλων, ότι η MT-09 μπορεί να αποκτηθεί με ή χωρίς το σύστημα ABS. 
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ