Δοκιμή: Suzuki GSX-R 1000R L7

Δεν είναι όλες οι φλόγες κόκκινες… Αυτές που καίνε περισσότερο έχουν μπλε απόχρωση, όπως το χρώμα του νέου GSX-R1000R που βάζει φωτιά στον σκληρό ανταγωνισμό των σύγχρονων superbikes.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Τιμή: 19.995 ευρώ      
+: Απόδοση κινητήρα, αναρτήσεις , λειτουργία ηλεκτρονικών, τιμή
-: Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ABS , LCD οθόνη

Το 2017 η Suzuki παρουσίασε την 6η γενιά της ναυαρχίδας της στην κατηγορία των Superbike, η οποία για 1η φορά παράγεται σε έκδοση R με περιφερειακές αλλαγές και πιο ¨πιστάδικο¨ προσανατολισμό. Έφτασε λοιπόν ο καιρός για μια 100% νέα μοτοσυκλέτα από το Ιαπωνικό εργοστάσιο, ικανή να συνεχίσει με επιτυχία την παράδοση του ονόματος, αλλά και του τίτλου ¨Βασιλιάς¨. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πρώτη φορά που εμφανίστηκε το λογότυπο GSX-R πάνω σε μοτοσυκλέτα ήταν το 1984 στην GSX-R 400. Όπως όλα τα race replicas που σέβονται τον εαυτό τους, ήταν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα με εξοπλισμό δρόμου, που μπορούσε να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους ασφάλτινη διαδρομή. Σε αυτό το πνεύμα κινήθηκε όλη η εμβληματική σειρά τα επόμενα χρόνια, με μοντέλα 400, 600, 750 και 1100 κυβικών. Το 1ο 1000αρι παρουσιάστηκε το 2000 με την κωδική ονομασία Κ1, και κάπως έτσι ξεκίνησε μια νέα εποχή για τη Suzuki. Η επιτυχία του 1000 γρήγορα διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο με αποκορύφωμα την 3η γενιά και το Κ5, που ακόμα και στην Ελλάδα το έβλεπες (μέχρι σήμερα)  παντού, από τις πίστες μέχρι τις καφετέριες… Τα χρόνια πέρασαν, αλλά οι επόμενες γενιές δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν όπως τα Κ1, Κ5. Πλέον, στην εποχή των ηλεκτρονικών και των τεράστιων ιπποδυνάμεων ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ, αλλά το νέο GSX-R  L7 δεν δείχνει να φοβάται… Το γιατί θα το μάθουμε παρακάτω.