Όμορφα τα όργανα του Street Triple που φέρουν πλήθος πληροφοριών αλλά και shift lights. Μερικές ενδείξεις θα μπορούσαν να είναι μεγαλύτερες.
Σε σχέση με την έκδοση R που είχαμε στα χέρια μας στο προηγούμενο τεύχος, οι διαφορές είναι μικρές, αλλά αρκετές για να κάνουν την απλή έκδοση πιο φιλική στην καθημερινή συμβίωση μαζί της. Η σέλα είναι κατά 5 χλστ. χαμηλότερη και έχει ελαφρώς διαφορετικό σχήμα, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να κάθεται λίγο πιο πίσω. Σε συνδυασμό με τα ψηλότερα καβαλέτα του διαφορετικού τιμονιού (ατσάλινο έναντι του αλουμινένιου), δημιουργούν μία λιγότερο επιθετική θέση οδήγησης, η οποία «απλώνει» τον αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα λίγο περισσότερο. Τα μαρσπιέ έχουν παραμείνει στην ίδια θέση και χαρακτηρίζονται αρκετά σπορ, δημιουργώντας μικρές γωνίες στα γόνατα του οδηγού. Οι βραχύσωμοι θα βολευτούν πιο εύκολα πάνω του, χωρίς να σημαίνει ότι οι ψηλόσωμοι θα νιώσουν πολύ άβολα, συνηθίζοντας τη θέση σχετικά γρήγορα. Εκεί που τα πράγματα έχουν αλλάξει σαφώς προς το καλύτερο είναι για το συνοδηγό, αφού έχει στη διάθεσή του και μία πρακτική χειρολαβή από όπου μπορεί να κρατιέται. Το μόνο που θα τον προβληματίσει, πλέον, είναι οι μικρές γωνίες που σχηματίζουν τα γόνατά του. Τέλος, τα χειριστήρια στο τιμόνι συνηθίζονται γρήγορα και δεν θα αποτελέσουν ποτέ πρόβλημα.
2)Aprilia Shiver 750 Για το μέσο Ευρωπαίο
Μία μεγάλη ψηφιακή οθόνη, πλήρης πληροφοριών και ένα ανάλογου μεγέθους αναλογικό στροφόμετρο απoτελούν τα όργανα του Shiver.
Πάνω στο γυμνό μοντέλο της ιταλικής εταιρείας θα καταφέρουν να βολευτούν με άνεση οι περισσότεροι σωματότυποι. Το ρεζερβουάρ ανοίγει πολύ λίγο τα πόδια του αναβάτη, το σχετικά μεγάλο ύψος της λεπτότερης, σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου, σέλας ισοσταθμίζεται από το στενό πλαίσιο που δεν αφήνει ούτε τα πόδια να ανοίξουν πολύ, τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί χαμηλά και το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται ψηλά και σε καλή απόσταση από τον κορμό. Τόσο το πολυόργανο με τη μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων και το αναλογικό στροφόμετρο όσο και οι διακόπτες, είναι γνωστά από άλλα μοντέλα της Aprilia και συνηθίζονται γρήγορα, παρέχοντας ταυτόχρονα πλήθος πληροφοριών στα μάτια του αναβάτη, οι οποίες διαβάζονται γρήγορα. Τέλος, ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα από τον οδηγό της μοτοσικλέτας, η σέλα του είναι άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας και θα κουραστεί μετά από αρκετή ώρα πάνω της.
¶νετη, για τα μέτρα της κατηγορίας η σέλα τόσο για τον αναβάτη όσο και το συνεπιβάτη. Ο τελευταίος επωφελείται από την ύπαρξη χειρολαβής.
Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675