Η βασική έκδοση του Street Triple χρησιμοποιεί για την πέδηση διπίστονες δαγκάνες της Nissin, αντί των τετραπίστονων ακτινικά τοποθετημένων της έκδοσης R, αλλά τους ίδιους δίσκους των 308 και 245 χλστ., εμπρός και πίσω, αντίστοιχα. Ακόμη και αυτός ο «φτωχότερος» συνδυασμός, αν και υπολείπεται σε δύναμη, καταφέρνει να αποδίδει καλά κάτω από όλες τις συνθήκες, με την αίσθηση στη μανέτα να είναι καλή. Και το πίσω φρένο έχει καλή αίσθηση και θα μπλοκάρει τον τροχό μόνο κατόπιν απαίτησης του αναβάτη.
2) Aprilia Shiver 750 Με την υπογραφή της Brembo
Πολύ δυνατά και με καλή αίσθηση στη μανέτα τα φρένα του Aprilia, χρειάζονται λίγη προσοχή μόνο σε συνθήκες, μειωμένης πρόσφυσης.
Το πακέτο των φρένων του δικύλινδρου Aprilia αποτελείται από ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Βrembo που συνδυάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός και δίσκο 240 χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω. Κύριο χαρακτηριστικό των φρένων είναι η δύναμή τους, με την αίσθηση που φτάνει στη μανέτα να χαρακτηρίζεται καλή, την ίδια στιγμή που το πίσω φρένο παρουσιάζει μία ελαφρά ασάφεια κοντά στο μπλοκάρισμα του τροχού. Λίγη παραπάνω προσοχή, είναι απαραίτητη.
Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675