LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Τα αιρετικά
Στην πράξη
Διαβάστηκε από 80732 αναγνώστες
Με σαφείς προτιμήσεις
Ξεκινώντας από τα στενά της Αθήνας, το Shiver δείχνει και αισθάνεται πιο άνετα από το Street Triple. Το τιμόνι του κόβει περισσότερο και η ελαφρώς πιο όρθια θέση οδήγησης, αλλά με σαφώς πιο χαμηλά και άνετα τοποθετημένα μαρσπιέ, δημιουργούν το ιδανικό «περιβάλλον εργασίας» για γρήγορους ελιγμούς ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα. Τo Street Triple, αν και κατά πολύ ελαφρύτερο του ιταλικού δικύλινδρου, δίνει μία πιο βαριά αίσθηση στον αναβάτη του, λόγω των ψηλά τοποθετημένων μαρσπιέ, αλλά και του τιμονιού που κόβει σαφώς λιγότερο, και δεν είναι λίγες οι φορές που θα μείνει να κοιτά το Shiver να απομακρύνεται. Σε αυτές τις συνθήκες, το μοντέλο της βρετανικής εταιρείας κερδίζει πόντους στο φρενάρισμα πανικού, με την απόδοση των φρένων να είναι πιο φιλική, αφού δεν υπάρχει αρχικό δάγκωμα. Και αυτό, σε συνδυασμό με την καλή αίσθηση στη μανέτα, ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος του εμπρός τροχού, κάτι που γίνεται πιο εύκολα στο Shiver, λόγω της μεγαλύτερης ισχύος των φρένων, αλλά και της αμεσότερης απόδοσής τους.

 
 Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Εργονομία
Κινητήρας:
Αναρτήσεις-Πλαίσιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Αντιμέτωπα
Στην πράξη
Αυτοκινητόδρομος
Στροφές
Συμπέρασμα
Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ