LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Τα αιρετικά
Αυτοκινητόδρομος
Διαβάστηκε από 80733 αναγνώστες
Χαλαρά αλά ιταλικά
Βγαίνοντας από την πόλη και οι δύο μοτοσικλέτες δείχνουν την προτίμησή τους για πιο χαλαρές συνθήκες ταξιδιού, με την ταχύτητα να περιορίζεται σχεδόν υποσυνείδητα στα 130-140 χλμ./ώρα. Με αυτή τη μέση ωριαία και όσον αφορά στη γενική θέση οδήγησης, το Shiver έχει και πάλι το πάνω χέρι, αφού κρατά τον αναβάτη του ξεκούραστο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κυρίως λόγω της άνετης σέλας και της όρθιας θέσης οδήγησης. Από την άλλη μεριά, στη σέλα του Street Triple τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα όσον αφορά στην αεροδυναμική προστασία, εξαιτίας της μικρής μασκούλας, που καταφέρνει να απομακρύνει μερική ποσότητα αέρα από το στήθος του αναβάτη. Η πίεση που ασκείται από τον αέρα είναι επίσης πιο υποφερτή, ακόμη και με 10-20 χλμ./ώρα περισσότερα, εξαιτίας και της πιο σκυφτής θέσης οδήγησης. Το αρνητικό στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει να κάνει με τις μικρές γωνίες που σχηματίζουν τα γόνατα και την άνεση που προσφέρει η σέλα, αφού φαίνεται να της λείπει λίγο αφρώδες σε συνθήκες ταξιδιού. Αν οι δύο αναβάτες αποφασίσουν να κυνηγήσουν τη σκιά τους, το επιπλέον γκάζι και η μεγαλύτερη τελική του Street Triple δεν κρύβονται και έτσι γρήγορα θα αποχαιρετήσει τον Ιταλό συνταξιδευτή του. Κοντά στην τελική, θέμα σταθερότητας δεν τίθεται για κανένα από τα δύο μοντέλα ούτε στις γρήγορες καμπές του αυτοκινητόδρομου, με το βρετανικό μοντέλο να θυμίζει το κοντό του μεταξόνιο μόνο σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πάντως, εδώ είναι που φαίνεται και η διαφορά στην ισχύ των δύο κινητήρων, με το τρικύλινδρο μοτέρ να τραβά θετικά και μετά τα 210 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που το Shiver έχει φτάσει ήδη στην τελική του.

 
 Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Εργονομία
Κινητήρας:
Αναρτήσεις-Πλαίσιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Αντιμέτωπα
Στην πράξη
Αυτοκινητόδρομος
Στροφές
Συμπέρασμα
Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ