LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Τα αιρετικά
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 80756 αναγνώστες
1) Triumph Street Triple 675 Τα καταφέρνει παντού
Ο ήχος του τρικύλινδρου μοτέρ και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ είναι τα δύο πρώτα πράγματα που προσέχεις πάνω στο Street Triple. Μέσα στην πόλη δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα, με τις αναρτήσεις να απορροφούν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τον κινητήρα να λειτουργεί αδιαμαρτύρητα από πολύ χαμηλά και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Σε συνθήκες ταξιδιού, το μικρό Triple θα προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης μέχρι περίπου και τα 150 χλμ./ώρα, με τη μικρή ζελατίνα να βάζει τους περιορισμούς για το κάτι παραπάνω. Σε δρόμο με στροφές, θα ακολουθήσει πιστά τις προθέσεις του αναβάτη, με την ακαμψία του αλουμινένιου πλαισίου να κρατά τα πάντα υπό έλεγχο. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να δουλέψουν και εδώ ικανοποιητικά, πληροφορώντας τον αναβάτη για την κατάσταση του οδοστρώματος, και μόνο σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης θα παρουσιαστούν μικρές ταλαντώσεις, που όμως δεν δημιουργούν αίσθημα ανασφάλειας. Τα φρένα λειτουργούν καλά, αν και σε σχέση με του R δείχνουν να υπολείπονται στη συνολική ισχύ που παράγουν, απαιτώντας περισσότερη πίεση στη μανέτα από πλευράς αναβάτη.
2) Aprilia Shiver 750 Δεν λέει όχι πουθενά
Κύριο χαρακτηριστικό του ιταλικού μοντέλου στο δρόμο είναι η φιλικότητα προς τον αναβάτη. Η άνετη θέση οδήγησης με το φαρδύ τιμόνι δημιουργούν έναν ιδανικό συνδυασμό για κίνηση μέσα στην πόλη, όπου το μόνο που θα σας απασχολήσει είναι η μεγάλη ισχύς των φρένων στους γνωστούς δρόμους-καθρέπτες. Οι αναρτήσεις κρατούν ξεκούραστο τον αναβάτη, κάτι που καταφέρνουν και στο ταξίδι. Ούτως ή άλλως, σε αυτές τις συνθήκες η μέση ωριαία περιορίζεται στα 130-140 χλμ./ώρα, εξαιτίας της όρθιας θέσης οδήγησης και της μηδενικής προστασίας από τον αέρα. Στις στροφές, το Shiver θα συμπεριφερθεί προβλέψιμα, αποπνέοντας ασφάλεια. Τα φρένα αποδίδουν σωστά προσφέροντας αίσθηση και δύναμη και η ροπή του μοτέρ καθιστά τη χρήση του κιβωτίου σχεδόν περιττή. Υπό πίεση, η ακαμψία του πλαισίου κάνει αισθητή την παρουσία της, αλλά η υδραυλική λειτουργία τόσο του αμορτισέρ όσο και του πιρουνιού είναι υποδεέστερη των περιστάσεων, με αποτέλεσμα την εμφάνιση ταλαντώσεων στις γρήγορες εναλλαγές κλίσης και σε στροφές μέσης ακτίνας.

 
 Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Εργονομία
Κινητήρας:
Αναρτήσεις-Πλαίσιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Αντιμέτωπα
Στην πράξη
Αυτοκινητόδρομος
Στροφές
Συμπέρασμα
Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ