Ένα πεδίο δράσης που και οι δύο κατασκευαστές είχαν στο νου τους όταν σχεδίαζαν τις μοτοσικλέτες τους. Εδώ το Triumph νιώθει πιο άνετα και με σύμμαχο την ποιοτικότερη λειτουργία των αναρτήσεών του και την καλύτερη συγκέντρωση των μαζών του, απομακρύνεται σιγά-σιγά από τη δημιουργία της Aprilia. Η θέση «μέσα στη μοτοσικλέτα» βοηθά τον αναβάτη να βγάζει ευκολότερα το σώμα του στις στροφές και να φορτίζει με περισσότερο βάρος τον εμπρός τροχό, ο οποίος πληροφορεί με μεγαλύτερη σαφήνεια τον αναβάτη για τα τεκταινόμενα σε σχέση με του Shiver. Οι εναλλαγές κλίσης γίνονται γρήγορα και η βελούδινη λειτουργία του τρικύλινδρου μοτέρ αφήνει τον αναβάτη απερίσπαστο στο να αναζητήσει τα όρια της μοτοσικλέτας. Στο Shiver, ο αναβάτης κάθεται επίσης μέσα, αλλά λίγο πιο πίσω, και η φιλικότερη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με την πλούσια ροπή του δικύλινδρου μοτέρ, αλλά και τη δύναμη των φρένων, θα τον βοηθήσουν να κινηθεί με σβέλτους ρυθμούς. Κυνηγώντας όμως το Street Triple, θα προδοθεί από τις αναρτήσεις, αλλά και την πιο αργή γεωμετρία του πλαισίου, που ναι μεν του επιτρέπουν να αλλάζει γρήγορα κλίση, χωρίς όμως να του παρέχουν την ίδια σιγουριά. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στα πιο κλειστά κομμάτια, όπου το Shiver απαιτεί πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια για να κινηθεί στο όριό του από ό,τι το Street Triple, λόγω και του ψηλότερου κέντρου βάρους. Τέλος και τα δύο μοτέρ δείχνουν να έχουν φτιαχτεί για αυτές τις συνθήκες. Το μοτέρ του Shiver είναι απολαυστικό στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του, όπου διαθέτει άμεση απόκριση και πλούσια αποθέματα ροπής, ενώ το Street Triple προτάσσει τη βελούδινη λειτουργία και τη μεγαλύτερη ισχύ του που έχει κατανεμηθεί σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.
Συγκριτικό: Aprilia Shiver vs Triumph Street Triple 675