Φανταστείτε έναν κόσμο όπου η μπριζόλα θα έχει τη γεύση της σοκολάτας και τη θρεπτική αξία ενός φρούτου. Ή όπου το καλοκαίρι θα είναι δροσερό, αλλά θα μπορείς να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και τα ξενοδοχεία θα είναι φτηνότερα απ´ όλο το χρόνο. Κι αν πιστεύετε ότι τρία διαφορετικά στοιχεία δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε έναν κόσμο, τότε πρέπει οδηγήσετε το GSX 1250 FA Travel!
Το GSX 1250 FA συνδυάζει τη σοβαρότητα του Bandit με τη sport αισθητική που του προσδίδει το full φέρινγκ.
Δεν αμφιβάλλω ότι τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται λίγο ουτοπικά και ίσως να μη βγάζουν καν νόημα, αλλά μερικές βόλτες με μια μοτοσικλέτα όπως το νέο GSX μπορούν να ανοίξουν τους ορίζοντές σας. Βλέπετε, το νέο μεγάλο μοντέλο της Suzuki συνδυάζει τρία σημαντικά στοιχεία που σπάνια βλέπουμε να περιτριγυρίζουν αρμονικά μια μοτοσικλέτα: το πρακτικό, το sport και το τουριστικό. Αρχίζοντας με το πρακτικό, το νέο GSX 1250 είναι ουσιαστικά βασισμένο στο Bandit 1250, μια μεγάλη μοτοσικλέτα που, αν εξαιρέσουμε το βάρος της, διαθέτει κυρίως πρακτικά στοιχεία: σχετικά άνετες αναρτήσεις, γραμμική λειτουργία κινητήρα, άνετη θέση οδήγησης και φιλικά φρένα. Με μια μόνο κίνηση, η Suzuki μπόλιασε το νέο GSX και με το sport μικρόβιο, χάρη στο full φέρινγκ με την αιχμηρή αισθητική. Και έπειτα, εκτόξευσε τις τουριστικές του δυνατότητες (οι οποίες βασίζονταν στη θέση οδήγησης και τον κινητήρα του Bandit), τοποθετώντας τρεις βαλίτσες και ένα μικρό ζελατινάκι στην κορυφή της ζελατίνας για ακόμη πιο αποτελεσματική προστασία από τον αέρα. Ακούγεται απλό, αλλά για να επιτύχει ένα τέτοιο πείραμα πρέπει να κρατηθεί μια λεπτή ισορροπία και να διατηρηθεί μια ευαίσθητη αρμονία -ειδικά σε μια μοτοσικλέτα που δεν σχεδιάστηκε από την αρχή, αλλά είναι βασισμένη σε τεράστιο βαθμό σε μία άλλη. Απ´ ότι φαίνεται, όμως, το GSX 1250 FA ξεκίνησε από μια καλή πλατφόρμα και δέχτηκε ενέσεις σε κατάλληλη ποσότητα από τα απαραίτητα στοιχεία που διαμορφώνουν τελικά το χαρακτήρα του.
Διαφορές
Οι διαφορές του GSX 1250 FA Travel από το GSF 1250 Bandit
• Full φέρινγκ
• Έξτρα ζελατινάκι και τρεις βαλίτσες
• Ελάχιστα χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι
• Βαμμένος μαύρος κινητήρας
• Μεγαλύτερο μεταξόνιο
• Ψηλότερη σέλα
• Δευτερεύον σύστημα ψύξης, μέσω των αεραγωγών στο φέρινγκ
• Μεγαλύτερο βάρος (λόγω του έξτρα εξοπλισμού)
• Διαφορετικά όργανα
• Νέα τάπα τελικού εξάτμισης
Οι διαφορές του GSX 1250 FA Travel από το GSX 650F