Στις δυο φωτογραφίες βλέπουμε το Suzuki GSX-R 600 του 2009-2010 και το νέο μοντέλο του 2011. Οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο νέο προβολέα, που πλέον έχει τις λάμπες κάθετα αντί για οριζόντια. Μαζί με τον προβολέα, το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας έγινε αιχμηρότερο, ενώ άλλαξε σχεδίαση, ακόμα και το τμήμα των αεραγωγών του Ram-Air. Η ζελατίνα είναι πλέον φιμέ. Νέο όμως είναι ολόκληρο το φέρινγκ, με αρκετά κομμάτια να αποτελούνται από ανθρακόνημα, γεγονός που δίνει πόντους αισθητικούς, αλλά και λειτουργικούς, καθώς χάθηκε βάρος ακόμα και από τα πλαστικά! Νέο είναι και το ρεζερβουάρ, που για το 2011 έχασε τη μικρή… καμπούρα που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην τάπα, ενώ μεγάλωσαν και οι χώροι που έχει στα πλάγια ο αναβάτης για να βολεύει τα γόνατα του. Το νέο, Big Piston Fork ανάποδο πιρούνι της Showa, πέραν της λειτουργίας του, διαθέτει μαύρο χρώμα στο πάνω μέρος των καλαμιών αντί για το χρυσό του προηγούμενου μοντέλου. Αν ψάξουμε λίγο καλύτερα το πιρούνι, θα βρούμε… κρυμμένο και ένα νέο ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού, που αλλάζει λειτουργία ανάλογα με την ταχύτητα που κινείστε. Η λέξη «Brembo» κοσμεί πλέον τις μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες του 600, σε ασημί χρώμα, αντί για το μαύρο των περυσινών Tokico. Νέο είναι και το πλαίσιο, με αυξημένες υπολογισμένες ελαστικότητες, ελαφρύτερο, και κοντύτερο. Το νέο πλαίσιο συμπληρώνει και ένα νέο και ελαφρύτερο ψαλίδι. Προχωρώντας στην εξάτμιση, είναι εμφανές πως το μοντέλο του 2011 διαθέτει νέο τελικό. Αυτές τώρα είναι οι πιο σημαντικές, εμφανείς αλλαγές στο GSX-R 600, όμως ο φρέσκος αέρας που φύσηξε στο Hamamatsu δεν τελειώνει μόνο εδώ. Αν είμαστε ιδιαίτερα ψείρες, μπορούμε να ανακαλύπτουμε αλλαγές παντού, τόσες, που θα μας έκαναν να τελειώσουμε το τεστ (καθός θα γέμιζαν οι σελιδές), πριν καλά-καλά το αρχίσουμε. Φανταστείτε πως ακόμα και τα προστατευτικά για τις μπότες στα μαρσπιέ είναι νέας σχεδίασης, ενώ νέα είναι και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας, κλπ.
Κορυφαίο, πακέτο στο μπροστινό σύστημα. Το Big Piston Fork της Showa, συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο, από τις μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες της Brembo.
Το κουμπί από το οποίο αλλάζεις χάρτη ανάφλεξης, και τρόπο απόδοσης του κινητήρα, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αριστερού γκριπ.Έχουμε και χρονόμετρο, για να μπορείτε να… εξολοθρεύετε τον χρονομέτρη, στην πίστα, ή στην αγαπημένη σας διαδρομή.
Όμορφα και ευανάγνωστα τα όργανα, με έντονο πορτοκαλί φωτισμό το βράδυ. Μπορεί να απουσιάζει ο δείκτης καυσίμου, όμως έχουμε δείκτη ταχύτητας κιβωτίου.