Και τα τρία maxi scooters έχουν τα δικά τους δυνατά στοιχεία να προτείνουν. Ωστόσο εκείνο που καταφέρνει να πλησιάζει περισσότερο σαν αίσθηση τον κόσμο των μοτοσικλετών είναι το Honda Integra με τους 17ρηδες τροχούς του και το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Honda Integra | Suzuki Burgman 650 | Yamaha TMAX | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 745 | 638 | 530 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 77X80 | 75,5x71,3 | 68x73 |
Συμπίεση (:1) | 10,7 | 11,2 | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 54/6.250 | 56/7.000 | 46/6.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,9/4.750 | 6,32/5.000 | 5,33 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λτ.) | 14,1 | 15 | 15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 4,6 | 5,2 | 5,6 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 237 | 277 | 222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 185 | 188 | 180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
| ||
Τύπος | |||
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Ανεστραμμένο, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 110 | 120 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή | 120 | 100 | 116 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 320, 2Ε, ABS | 2Δ, 260 2Ε, ABS | 2Δ, 267, 4E, 267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 240, 1Ε, ABS | Δ, 250, 2Ε, ABS | Δ, 282, 2Ε |
Τροχοί-Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 120/70-17΄΄ | 120/70-15΄΄ | 120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π | 160/60-17΄΄ | 160/60-14΄΄ | 160/60-15΄΄ |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 2.195 | 2.265 | 2.200 |
Πλάτος (τιμόνι-χλστ.) | 810 | 810 | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.525 | 1.585 | 1.580 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 | 760 | 800 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. | Υ/Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. | Ν / Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Υ | Υ | Υ |
Immobiliser | Y | Y | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Y | Y | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y | Y | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y | Y | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y | Y | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y | Y | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/ Ν | Υ/Υ | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Α/Δ | Υ/Υ | Υ/Υ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y | Y | Y |
Κεντρικό σταντ | Y | Y | Y |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/ Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν /Υ | Ν/Υ | Ν/Υ |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr