To Sprinter της Daytona είναι αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο, τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών/εξοπλισμού.
Το Sprinter υπερβαίνει τα 100 κ.εκ. (119,7), και στον τομέα της εμφάνισης διαθέτει πολλά στοιχεία που τονώνουν το δυναμισμό του. Έτσι, συναντάμε αλουμινένιες εξάμπρατσες ζάντες με διχρωμία, δισκόφρενα μπροστά και πίσω (το μπροστά είναι τύπου «μαργαρίτα», ενώ αμφότερα είναι εξοπλισμένα με σωληνάκια υψηλής πίεσης, παρακαλώ) αλλά και πλήρες πίνακα οργάνων με στροφόμετρο.
Το παπί της Daytona διαθέτει επίσης εντυπωσιακή βαφή, ενώ συμπληρωματικά, η «αθλητική» σχεδίαση αποτελεί οπωσδήποτε κίνητρο για να προσελκύσει τους νεότερους αναβάτες (ειδικά στη special έκδοση Chromium, με χρωμιωμένες λεπτομέρειες), ωστόσο το Sprinter δεν έχει απωλέσει την πρακτικότητα και την ευκολία που οφείλει να έχει κάθε παπί που σέβεται τον εαυτό του. Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, με δύο βαλβίδες και χωρητικότητα 119,7 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ και αποδίδει 8,5 ίππους και 0,8 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. και στις 4.500 σ.α.λ. αντιστοίχως.