To Sprinter της Daytona είναι αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο, τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών/εξοπλισμού.
Το Sprinter υπερβαίνει τα 100 κ.εκ. (119,7), και στον τομέα της εμφάνισης διαθέτει πολλά στοιχεία που τονώνουν το δυναμισμό του. Έτσι, συναντάμε αλουμινένιες εξάμπρατσες ζάντες με διχρωμία, δισκόφρενα μπροστά και πίσω (το μπροστά είναι τύπου «μαργαρίτα», ενώ αμφότερα είναι εξοπλισμένα με σωληνάκια υψηλής πίεσης, παρακαλώ) αλλά και πλήρες πίνακα οργάνων με στροφόμετρο.
Το παπί της Daytona διαθέτει επίσης εντυπωσιακή βαφή, ενώ συμπληρωματικά, η «αθλητική» σχεδίαση αποτελεί οπωσδήποτε κίνητρο για να προσελκύσει τους νεότερους αναβάτες (ειδικά στη special έκδοση Chromium, με χρωμιωμένες λεπτομέρειες), ωστόσο το Sprinter δεν έχει απωλέσει την πρακτικότητα και την ευκολία που οφείλει να έχει κάθε παπί που σέβεται τον εαυτό του. Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, με δύο βαλβίδες και χωρητικότητα 119,7 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ και αποδίδει 8,5 ίππους και 0,8 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. και στις 4.500 σ.α.λ. αντιστοίχως.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 119,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,8/4.500
Βάρος (κιλά): 94
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): Δ.Α.
Τιμή: 1.285 & 1.310 ευρώ
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr