Από τα μοτοσικλετάκια των 50 και 125 κ.εκ. μέχρι τα μεγαθήρια που ξεπερνούν σε χωρητικότητα τα 1.000, η συγκεκριμένη κατηγορία μπορεί να προσφέρει πολλές και διαφορετικές υπηρεσίες στους μοτοσικλετιστές που φιλοδοξούν να αποκτήσουν ένα από τα μέλη της και οι χαρακτήρες των μοτοσικλετών αυτών είναι πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους. Μια πρώτη υποκατηγορία θα μπορούσε να θεωρηθεί αυτή των μικρών μοτοσικλετών, η οποία περιλαμβάνει κυρίως τα entry level μοντέλα και τα commuter. Τα πρώτα μπορούν να αποτελέσουν ένα χρησιμότατο σχολείο για τους πρωτάρηδες στον κόσμο των δύο τροχών που θέλουν νιώσουν την αίσθηση και να χαρούν με την εμφάνιση της μοτοσικλέτας τους. Είναι φιλικά και πρόθυμα να μεταλαμπαδεύσουν τα βασικά μαθήματα του μοτοσικλετισμού στον ιδιοκτήτη τους. Τα δεύτερα μπορούν να είναι μεγαλύτερα σε κυβισμό και βασικός τους σκοπός είναι η απροβλημάτιστη μετακίνηση στην πόλη. Όσο ανεβαίνει ο κυβισμός του κινητήρα, οι υποκατηγορίες απλώνονται ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν τα all round μοντέλα, αυτά, δηλαδή που μπορούν να κάνουν λίγο απ’ όλα (αστική μετακίνηση και ταξίδι), αυτά που προορίζονται κυρίως για μέσα στην πόλη ή για έξω από αυτή και υπάρχουν και τα πιο άγρια, Streetfighter, μοντέλα με sport χαρακτηριστικά ή καθαρά ταξιδιάρικα (αλλά όχι τόσο… βαρυφορτωμένα όσο τα touring) που καταλαμβάνουν το άλλο άκρο της κατηγορίας. Και, φυσικά, υπάρχει και η μεγαλύτερη ποικιλία, όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Μονοκύλινδροι, δικύλινδροι, τρικύλινδροι ή τετρακύλινδροι κινητήρες, βασικός ή εξωτικός εξοπλισμός φέρνουν στον υποψήφιο αγοραστή έναν ευχάριστο πονοκέφαλο μέχρι να καταλήξει στην καταλληλότερη για τον ίδιο επιλογή. Για να μη μιλήσουμε για το μεγάλο εύρος στις τιμές των μοντέλων αυτών, οι οποίες προορίζονται για κάθε εισόδημα και τσέπη. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, θα επικεντρωθούμε κυρίως στα περισσότερο πρακτικά μοντέλα, αυτά που συντροφεύουν τον αναβάτη στην καθημερινότητά του και δεν απαιτούν μεγάλες ικανότητες και εμπειρία στη sport οδήγηση.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ 2011 ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | |||
ΘΕΣΗ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | Μονάδες |
% |
1. | Scooter | 25377 |
54,43 |
2. | Παπιά | 13659 |
29,3 |
3. | On-Off | 2112 |
4,53 |
4. | ATV | 1739 |
3,73 |
5. | Street | 1700 |
3,64 |
6. | Supersport | 625 |
1,34 |
7. | Enduro | 412 |
0,88 |
8. | Super Motard | 316 |
0,67 |
9. | Touring | 222 |
0,47 |
10. | Custom | 180 |
0,38 |
11. | Micro | 66 |
0,14 |
12. | Διάφορα / άγνωστα | 207 |
0,44 |
Σύνολο | 46615 |
100 |
ΤΟP 20 STREET |
||
ΘΕΣΗ |
ΜΟΝΤΕΛΟ |
ΜΟΝΑΔΕΣ |
1. | Honda CBF125 | 298 |
2. | Yamaha XJ6 | 140 |
3. | Kawasaki Ninja 250R | 108 |
4. | Yamaha TDM 900 | 91 |
5. | Honda CBR 250R | 83 |
6. | Honda CB 600F | 81 |
7. | Yamaha FZ8 | 72 |
8. | Yamaha YBR 125 | 70 |
9. | Honda CBR 125R | 61 |
10. | Kawasaki Z750 | 49 |
11. | Aprilia Mana 850 | 38 |
12. | Aprilia Shiver 750 | 28 |
13. | Triumph Bonneville | 26 |
14. | BMW R 1200 R | 25 |
15. | Honda CBF 1000 | 25 |
16. | Suzuki Bandit 1250 SA | 20 |
17. | Triumph Street Triple | 19 |
18. | BMW F 800 R | 18 |
19. | Suzuki GSX 650 FA | 18 |
20. | Honda CBF 600 | 17 |
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr