Παρά τη ρετρό της εμφάνιση, η ποιότητα κατασκευής της Bonneville είναι κορυφαία, με τη συναρμογή των μεταλλικών και πλαστικών μερών να είναι άριστες. Η βαφή είναι βαθιά, τα πλαστικά ανθεκτικά σε πτώσεις και στρεβλώσεις (η Triumph περηφανεύεται για τα πλαστικά της), ενώ η προσπάθεια προσομοίωσης του παλιού-καλού και θρυλικού Bonneville φτάνει σε τρελά ύψη δημιουργικότητας. Φανταστείτε πως έχουμε ακόμα και… «κουφάρια» σε μορφή καρμπιρατέρ, μέσα στα οποία βρίσκεται ο… ψεκασμός, αλλά και ψεύτικα… ωστήρια!
Με το που καβαλήσεις τη μοτοσικλέτα, καταλαβαίνεις αμέσως πως, οι τεχνικοί που την έφτιαξαν, είχαν στο μυαλό τους το μεγαλόσωμο Ευρωπαίο αναβάτη. Η σέλα είναι ιδιαίτερα πλατιά και μακριά, άνετη για φιλοξενία ενός ιδιαίτερα μεγαλόσωμου αναβάτη. Επιπλέον, τα χειριστήρια, και ειδικά τα ποδοστήρια έχουν απόσταση από τα μαρσπιέ, και είναι ικανά να κάνουν αναβάτη με νούμερο μπότας 50 να νιώσει σαν στο σπίτι του. Ο κινητήρας τραβάει δυνατά από χαμηλά, με το συμπλέκτη να είναι μαλακός σε αίσθηση και το κιβώτιο άψογο σε λειτουργία, αθόρυβο και ακριβές. Ο ήχος του κινητήρα τώρα, δυστυχώς δεν εξιτάρει, όπως δεν εξιτάρει ούτε και ο τρόπος απόδοσης. Η δύναμη αποδίδεται ηλεκτρικά δίχως ξεσπάσματα, κάνοντας τον αναβάτη να αποζητά απεγνωσμένα μια δόση classic χαρακτήρα, και λίγες ακόμα… τρίχες στο στέρνο του Bonneville.
Σταθερή, ευέλικτη, με το βάρος συγκεντρωμένο πολύ χαμηλά, χαράζει συνεχώς χαμόγελα στον αναβάτη της. Ακόμα και με ταχύτητες πέρα από τα 150χλμ/ώρα θα στρίψετε σα διαβήτες, χαράζοντας απροβλημάτιστα όποια πορεία επιθυμείτε, χωρίς κουνήματα, και άλλες ατασθαλίες. Επιπλέον bonus, η φοβερά ευχάριστη και άνετη διαβίωση με ένα classic όχημα στην πόλη.
Περί εκδόσεων…
Το Bonneville διατίθεται και στην απλή έκδοση (με αισθητικές κυρίως διαφορές από την S.E.), με 9.990 ευρώ και στην έκδοση Black, η οποία κοστίζει 9.490 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 2Κ, A/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 865
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 67/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7/5.800
Βάρος (κιλά) 225
Τιμή: 10.490 ευρώ
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr