Βελτίωση επιδόσεων
Ένας από τους τομείς που ωφελούνται από την αλλαγή μίας στάνταρ εξάτμισης με μία after market είναι αυτός των επιδόσεων καθώς απελευθερώνεται ως ένα βαθμό η «αναπνοή» του κινητήρα. Αυτό γίνεται χωρίς να χρειάζεται κάποια επιπλέον μετατροπή στο σύστημα τροφοδοσίας, αφού οι περισσότερες after market εξατμίσεις εξελίσσονται χωρίς επεμβάσεις σε κάποιο άλλο σύστημα της μοτοσικλέτας (π.χ. χαρτογράφηση του ψεκασμού). Το πόσο θα βελτιωθούν οι επιδόσεις εξαρτάται και από την έκταση της αλλαγής, αφού άλλο (μικρότερο) αποτέλεσμα έχει η αντικατάσταση μόνο του τελικού και άλλο ολόκληρου του συστήματος, δηλαδή από τους λαιμούς.
Μικρότερο βάρος= Βελτιωμένη συμπεριφορά
Οι καλύτερες επιδόσεις της μοτοσικλέτας δεν μετρούνται μόνο σε ισχύ και ροπή αλλά και στο μειωμένο βάρος. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι, ακόμη και αν το τελικό που επιλέξετε είναι από το ίδιο υλικό με αυτό που θέλετε να αντικαταστήσετε (π.χ. ανοξείδωτο ατσάλι) η διαφορά σε βάρος μπορεί να είναι σημαντική με πιθανό όφελος και στην κατανάλωση καυσίμου.
Μία after market εξάτμιση βελτιώνει και την συμπεριφορά της μοτοσικλέτας σας. Μία ελαφρύτερη εξάτμιση, είτε βρίσκεται κάτω από τη σέλα είτε «κρέμεται» δίπλα από το ψαλίδι είναι σίγουρα προτιμότερη από μία βαρύτερη, αφού έτσι αλλάζει το κέντρο βάρους αλλά και η συγκέντρωση των μαζών προς το ιδανικότερο.
Μείωση θερμοκρασίας
Όσοι από εσάς οδηγείτε μοτοσικλέτα με την εξάτμιση κάτω από τη σέλα ή κάποιο σωλήνα να περνά πολύ κοντά στα πόδια σας, μάλλον καταλαβαίνετε απόλυτα τι εννοούμε. Η αλλαγή ενός after market τελικού ρίχνει γενικότερα τη θερμοκρασία της εξάτμισης, χάρη στην πιο ελεύθερη ροή των καυσαερίων, αλλά και λόγω υλικού κατασκευής (αλουμίνιο, τιτάνιο, ανθρακόνημα).
Ήχος και εικόνα
Η αλλαγή της εξάτμισης στην πλειονότητα των περιπτώσεων έχει θετικές επιπτώσεις, τόσο στον τομέα της εμφάνισης, όσο φυσικά και σε αυτόν του ήχου. Ειδικά για αυτό το τελευταίο οι κατασκευαστές έχουν ξοδέψει εκατοντάδες ώρες ώστε η χροιά που απελευθερώνουν οι εξατμίσεις τους να είναι χαρακτηριστική, σαφώς πιο γοητευτική από των στάνταρ εξατμίσεων, χωρίς μάλιστα η έντασή της να βρίσκεται πάνω από τα όρια που ορίζει ο νόμος.
Τα Naked Α2 που μετρήσαμε, με το καλύτερο φρενάρισμα
Μια ανάσα από το Πρωτάθλημα ο Martin μετά το Sprint της Μαλαισίας
Προβολάκια ομίχλης: Ουσία ή καγκουριά;
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Πρώτη Μέτρηση: Πιο γρήγορο το αυτόματο σασμάν της Yamaha από το χειροκίνητο
Mr. KTEO: Μην ρισκάρεις το πρόστιμο για τον έλεγχο του δικύκλου σου
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr