LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατά 8 ίππους και 0,5 kgm ροπής βελτιώθηκε η απόδοση του εν σειρά 4κύλινδρου σε απόλυτα νούμερα. Προσέξτε το χυτό αλουμινένιο τμήμα που αυξάνει την ακαμψία.

Κινητήρας: Εδώ τα μεγάλα νέα

Ύστερα από οχτώ ολόκληρα χρόνια και μέχρι νεοτέρας το «750» που δήλωνε το κυβισμό του μεσαίου Z περνά στο ράφι. Ο λόγος βρίσκεται στην αύξηση του κυβισμού στα 806 κ.εκ. Η απόδοση ανέρχεται πλέον στους 111 ίππους και τα 8,5 kgm ροπής στις 10.200 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, έναντι των 103 ίππων και 8 kgm που απέδιδε ο εν σειρά 4κύλινδρος των 748 κ.εκ. στις 10.500 και 8.300 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα από την αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων από τα 68,4 στα 71 χλστ. είναι μόνο μία από τις πολλές αλλαγές που δέχτηκε το μοτέρ ώστε να αυξήσει την απόδοσή του σε όλη την κλίμακα των στροφών και ειδικότερα στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Νέα είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου με τα σώματα του ψεκασμού να έχουν μεγαλώσει επίσης σε διάμετρο και να αγγίζουν πλέον τα 34 χλστ. από τα 32 του προηγούμενου μοντέλου. Ανασχεδιασμένοι είναι και οι αυλοί τόσο της εισαγωγής όσο και της εξαγωγής με τη νέα σχεδίαση να έχει ενισχύσει την απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Οι κύλινδροι είναι πλέον χυτοί αλουμινίου και ο διαφορετικός τρόπος κατασκευής τους έχει οδηγήσει στη μείωση του βάρους κατά ένα κιλό. Ελαφρύτερα κατά 10% είναι και τα πιστόνια με το ύψος τους να έχει μειωθεί από τα 47,2 χλστ. στα 40,2. Αναθεωρημένο είναι και το σύστημα λίπανσης ώστε να ενισχυθεί η αξιοπιστία των πιστονιών μέσω της ταχύτερης απαγωγής της θερμότητας, ενώ πιο ανθεκτικός είναι και ο στρόφαλος. Αλλαγές εντοπίζονται επίσης στο ανασχεδιασμένο καζανάκι του λαδιού, στις νέες καδένες των εκκεντροφόρων-για μείωση των τριβών) και σε ένα νέο υλικό που καλύπτει τις έδρες των βαλβίδων με στόχο την αυξημένη αντοχή τους στη φθορά.
Nέο είναι και το σύστημα της εξαγωγής. Οι λαιμοί της εξάτμισης επικοινωνούν μεταξύ τους ανά δύο, το κοντό τελικό είναι νέας σχεδίασης και στον συλλέκτη έχουν τοποθετηθεί δύο καταλύτες για την αποτελεσματικότερη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Όσον αφορά στο κιβώτιο, η κλιμάκωση της τελικής μετάδοσης είναι πλέον πιο κοντή, τα γρανάζια της πρώτης και της 5ης ταχύτητας έχουν δεχτεί ειδική κατεργασία για μεγαλύτερη αντοχή και ο συμπλέκτης έχει δεχτεί μικρές αλλαγές ώστε οι αλλαγές σχέσης να γίνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια και η αίσθηση στη μανέτα να είναι ελαφρύτερη.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ