Με τα ηλεκτρικά scooter να βρίσκονται σε συνεχή άνοδο στην Ταϊβάν, η KYMCO θέλει να κυριαρχήσει και σε αυτό το κομμάτι της εγχώριας αγοράς, όπως κάνει και στα εσωτερικής καύσης.
Η ραγδαία εξέλιξη της αγοράς ηλεκτρικών scooter στην ασιατική χώρα δεν είναι τυχαία και προέρχεται από τις ενέργειες της κυβέρνησης της Ταϊβάν που θέλει να μειώσει τους εκπεμπόμενους ρύπους στα αστικά κέντρα. Πώς το πέτυχε αυτό; Πολύ απλά, απελευθερώνοντας την τιμή της βενζίνης (ανέβηκε 10% του τελευταίους μήνες), επιδοτώντας την αγορά ηλεκτρικού scooter με ένα σεβαστό ποσό, ενώ, σε συνεργασία και με τους εγχώριους κατασκευαστές έχει τοποθετήσει περισσότερους από 170 σταθμούς δωρεάν φόρτισης στην πρωτεύουσα της χώρας, Ταϊπέι.
Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και η γνωστή μας KYMCO. Ο μεγαλύτερος εγχώριος κατασκευαστής της Ταϊβάν έκλεισε το 2012 με περίπου 260.000 πωλήσεις δικύκλων (1ος για 13η σερί χρονιά) και μερίδιο που ξεπερνά το 40%. Όπως καταλαβαίνετε αυτό σκοπεύει να το επαναλάβει και το 2013, με τα νέα K-XCT 300 και Xciting 400-με μοτέρ που δανείζονται τεχνολογικές λύσεις την BMW με την οποία η KYMCO συνεργάζεται εδώ και καιρό-να βάζουν το δικό τους χεράκι στην αύξηση των πωλήσεων.
Ωστόσο, η KYMCO θέλει να μπει δυνατά και στην γοργά αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών scooter που αναμένεται να ξεπεράσει τις 20.000 μονάδες ετησίως τα επόμενα δύο χρόνια. Η αποφασιστικότητα της KYMCO φαίνεται και από την ηλεκτρική της γκάμα η οποία εμπλουτίστηκε με δύο νέα μοντέλα, φτάνοντας συνολικά τα τρία (με διαφορετική απόδοση το καθένα). Από αυτά τα Candy 2.0EV και Queen 3.0EV παρουσιάστηκαν και στην EICMA και θα τα δούμε και στην Ευρώπη.
Η KYMCO σκοπεύει να κατακτήσει το 30-40% της εγχώριας ηλεκτρικής εγχώριας αγοράς το 2013 ή να πουλήσει τουλάχιστον 3.000 e-scooters. Πάντως σε αυτό το παιχνίδι δεν είναι μόνη της καθώς τη μερίδα του λέοντος στα ηλεκτρικά κατέχει η άγνωστη σε εμάς CMC, θυγατρική του Yulon Group.