Στην οδήγηση σημασία δεν έχει μόνο τι γίνεται μπροστά, αλλά και πίσω, γι’ αυτό μάθε να χρησιμοποιείς τους καθρέπτες σου. Μην τους αγνοείς και προπαντός μην τους βγάζεις.
· Ο ευκολότερος τρόπος για να τους ρυθμίσετε σωστά είναι να βρεθείτε σε ίσιο δρόμο και να βάλετε «στόχο» ένα αντικείμενο στην ουρά της μοτοσικλέτας (π.χ. κολώνα). Θα πρέπει και από τους δύο καθρέπτες να βλέπετε το αντικείμενο με τον ίδιο τρόπο, αλλά από διαμετρικά αντίθετη οπτική γωνία. Για παράδειγμα, κινηθείτε για λίγο πάνω σε μια διαχωριστική γραμμή (αν αυτό είναι εφικτό βέβαια) και ρυθμίστε τους καθρέπτες έτσι ώστε η γραμμή που «αφήνετε» πίσω σας να τους τέμνει στο ίδιο αναλογικά σημείο.
· Όταν κινείσαι με δεύτερο άτομο στη σέλα, ρύθμισε τους καθρέπτες λίγο πιο έξω από το κανονικό, ώστε να μην σου κρύβει μέρος του οπτικού πεδίου ο συνεπιβάτης.
· Σε μεγάλες ταχύτητες, όπου επιβάλλεται μια πιο σκυφτή θέση οδήγησης, πρέπει να προσαρμόζονται και οι καθρέπτες. Επιπλέον, αν πρόκειται να ταξιδέψεις φορτωμένος, ρύθμισέ τους με βάση τα νέα δεδομένα.
· Κάθε φορά που ανεβαίνεις στη μοτοσικλέτα θα πρέπει να τσεκάρεις πως οι καθρέπτες δεν έχουν μετακινηθεί από τη θέση που τους έχεις βάλει. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερα από έναν καθρέπτη που νομίζεις πως σου παρέχει το βέλτιστο οπτικό πεδίο. Τον εμπιστεύεσαι…και την πατάς.
· Προσοχή στους καθρέπτες με αναδιπλούμενο βραχίονα. Από το συνεχές άνοιξε-κλείσε μπορεί να αρχίσουν να έχουν τζόγους και να αλλάζουν θέση (έστω και κατά χιλιοστά) από τον αέρα.